کد خبر: 646736
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۹:۵۱:۴۲
| |

سرمربی پرسپولیس خداحافظی کرد! رفتن گل‌محمدی قطعی است؟

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، یحیی گل‌محمدی،‌ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم خداحافظی کرد تا اینگونه از سمت خود کناره‌گیری کند.

سرمربی پرسپولیس خداحافظی کرد! رفتن گل‌محمدی قطعی است؟
کد خبر: 646736
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۹:۵۱:۴۲

یحی گل‌محمدی بعد از جنجال‌های فصل گذشته و استعفا و برگشت مجدد؛ امروز بعد از توقف تیمش برابر مس رفسنجان از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، یحیی گل‌محمدی،‌ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم خداحافظی کرد تا اینگونه از سمت خود کناره‌گیری کند.

امروز (دوشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۲) پرسپولیس در آخرین بازی‌اش در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پرسپولیس که در ۴ بازی گذشته خود ۲ برد و ۲ تساوی به دست آورده بود، با این تساوی ۳۰ امتیازی شد تا در پایان نیم فصل، با ۳۰ امتیاز و پایین‌تر از تیم‌های استقلال و سپاهان ۳۲ و ۳۱ امتیازی، در رتبه سوم قرار بگیرد.

به گزارش ورزش سه، گل‌محمدی در بخشی از نشست خبری پایان بازی با مس رفسنجان درباره دلایل استعفای خود گفت:

 

  • ما از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. وضع قوانین جدید خیلی به این شرایط دامن زد. متاسفانه ما از این موضوع ضربه خوردیم. مصدومانی در لیگ داشتیم و تدارک خوبی از نظر تمرینات و اردو نداشتیم. نیم فصل سختی بود هیچ نیم فصلی را به یاد ندارم این طور گذشته باشد.
  • در نقل و انتقالات آن طور که باید یار نگرفتیم و ضعیف عمل کردیم. جنگ‌های رسانه ای را باختیم و جنگ های بیرون زمین را از دست دادیم. تیم بزرگ مثل پرسپولیس باید تدارکات بهتر و آدمهای قویتری کنارش باشد تا رقابت کند. 30 امتیاز با این مشکلات گرفتیم که کار بزرگی بود. از بازیکنانم قدردانی می کنم. هر چه در توان داشتند گذاشتند.
  • مشکلات مالی و امکاناتی داشتیم. با این شرایط من شخصا نمی‌توانم ادامه دهم. 3 ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که باعث دلگرمی باشد را باشگاه انجام نداد. از اینجا از همه پرسپولیسی‌ها که من در این 4 سال بودم تشکر می‌کنم. امیدوارم هر کسی که می آید موفق باشد.

به گزارش اعتمادآنلاین، گفتنی است که گل‌محمدی فصل گذشته هم استعفا داده بود و عزم کناره‌گیری از هدایت پرسپولیس را داشت اما بعد از مذاکرات متعدد با مسئولان تیم پرسپولیس منصرف شد. 

برخی از کارشناسان معتقدند به دلیل شرایط سخت نیم فصل او بار دیگر موضوع استعفا را مطرح کرده تا بتواند امتیازهای بیشتری برای هدایت تیم از مسئولان این تیم دریافت کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها