کد خبر: 646001
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۰۸:۳۱:۰۵
| |

اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس:

تنش بین یحیی و درویش تمام شد، وضعیت پرسپولیس بهتر می‌‌شود/ سرخ‌ها در این پست‌ها به بازیکن نیاز دارند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و بازی پیش رو مقابل نساجی گفت‌وگویی انجام داده است.

تنش بین یحیی و درویش تمام شد، وضعیت پرسپولیس بهتر می‌‌شود/ سرخ‌ها در این پست‌ها به بازیکن نیاز دارند
کد خبر: 646001
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۰۸:۳۱:۰۵

پرسپولیس در این هفته از توقف سپاهان و استقلال نهایت استفاده را برد و با شکست تیم سختکوش شمس آذر فاصله امتیازی‌اش را با این دو تیم کمتر کرد.

به گزارش روزنامه اعتماد، شاگردان گل‌محمدی در چند هفته اخیر به دلیل کسب نتایج ضعیف تحت فشار بودند و حالا با کسب این برد تا حدود زیادی از بحران خارج شدند. با اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس پیرامون وضعیت این تیم گفت‌وگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

 

پرسپولیس مقابل شمس آذر برنده شد. نظر شما درباره بازی؟

پرسپولیس در چند وقت اخیر به دلایل نتایجش به لحاظ روحی مشکل داشت اما در این بازی با وجود آنکه ده نفره شده بودند، می‌دانستند چه می‌خواهند. یک مقدار اشتباهات فردی داشتند اما به بازی برگشتند، اما فکر می‌کنم این برد به لحاظ روحی به تیم‌ کمک می‌کند و با‌ توجه به تعطیلی لیگ و بازگشت مصدومان و ریکاوری خوب در ادامه وضعیت پرسپولیس هم روزبه‌روز بهتر می‌شود.

اشتباهات نعمتی نزدیک ‌بود کار دست پرسپولیس دهد.

یک مقدار تمرکز او پایین آمده است. دانیال اسماعیلی‌فر هم‌ همین‌طور بود که خوشبختانه او در بازی با شمس آذر یکی از بهترین بازی‌های خودش را انجام داد و به او امیدوار شدم. مشخص است در وجودشان آن میل را دارند فقط یک مقدار تمرکز داشته باشند همه‌ چیز حل می‌شود.

شما قبلا گلایه‌هایی از تیم داشتید فکر می‌کنید الان وضعیت خوب است؟

بهتر می‌شوند. گلایه که نه من نقد فنی دارم وقتی بازی‌های تیم خودم را می‌بینم می‌گویم باید تیم ما قوی و بهترین باشد. ما زیاد در عرض و رو به عقب بازی می‌کنیم و وقتی یک گل می‌زنیم دنبال حفظ گل هستیم‌ و این به نظر من غلط است و نتیجه هم نگرفتیم و این معایب را باید رفع کنیم، همین!

شمس آذر چطور بود؟

فوق‌العاده بودند. شکل کار آنها خیلی خوب بود و مشخص است خیلی کار کردند و کادر فنی خوبی دارند. من خیلی بازی آنها را می‌پسندم.

وقتی پرسپولیس ده نفره شد فکر می‌کردید بتوانند بازی را ببرند؟

نشان دادند بازیکنان پرسپولیس تفکرات بزرگی دارند وگرنه هر تیمی بود فکر می‌کنم می‌باخت.

برای نیم فصل پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد؟

بله، مخصوصا در پست مهاجم. همچنین دفاع چپ و راست هم می‌خواهیم.

بازی با نساجی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

از این به بعد پرسپولیس در هر بازی محکوم به برد است و به شما قول می‌دهم ‌همین اتفاق هم می‌افتد. تیم کمی تمرکز نداشت و تنش‌ها بین مربی و مدیر که برطرف شده از این به بعد شرایط بهتر می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها