کد خبر: 645236
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۲۲:۳۰:۲۳
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

لیونل مسی طرد شد!/ جام ملت‌های آسیا بر دیدار با لئو اولویت دارد!

لیونل مسی و اینترمیامی به هنگ‌کنگ می‌روند و شینیچی چان مایل است رویای خود را که رویارویی با اسطوره آرژانتینی است نادیده بگیرد.

لیونل مسی طرد شد!/ جام ملت‌های آسیا بر دیدار با لئو اولویت دارد!
کد خبر: 645236
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۲۲:۳۰:۲۳

چرا شینیچی چان، ستاره هنگ‌کنگی، آماده است رویای خود را برای رویارویی با فوق ستاره اینترمیامی نادیده بگیرد؟

به گزارش اعتمادآنلاین، تیم حاضر در MLS برای تور پیش‌فصل آماده می‌شود. بر این اساس این تیم به خاور دور سفر خواهد کرد.

اینترمیامی که در سال 2023 افتخار قهرمانی در جام اتحادیه را کسب کرد، فاش کرد که به عنوان بخشی از تور تاریخی بین‌المللی باشگاه، از خاور دور بازدید خواهند کرد. اینترمیامی قرار است در تاریخ 4 فوریه در ورزشگاه ملی این کشور به مصاف یک تیم منتخب از کشور هنگ‌کنگ برود.

چان احتمالاً بخشی از آن تیم دعوت ‌شده خواهد بود، اما او ممکن است تعهدات بین‌المللی در مورد حضور در جام ملت‌های آسیا داشته باشد که باید با آنها روبه‌رو شود. مرحله یک‌چهارم نهایی آن تورنمنت دو روز قبل از حضور اینترمیامی در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

انتظار نمی‌رود هنگ‌کنگ به جمع هشت تیم پایانی صعود کند، اما ستاره کیچی، چان، در پاسخ به این سوال که آیا از فرصت رویارویی با مسی برای ماندن در تیم ملی خود چشم‌پوشی می‌کند گفت: «بازی کردن مقابل مسی در یک زمین فوتبال با لیونل مسی یک رویا خواهد بود، فکر نمی‌کنم کلماتی برای توصیف این احساس وجود داشته باشد. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و من طرفدار بارسلونا هستم. بنابراین شگفت‌انگیز خواهد بود و این چیزی است که بعدها برای نوه‌هایم تعریف خواهم کرد. اما من حضور در جام ملت‌های آسیا را به بازی مقابل اینترمیامی ترجیح می‌دهم. هدف ما این است که با بهترین کشورهای آسیا رقابت کنیم و تا زمانی که ممکن است در مسابقات بمانیم. برای هنگ‌کنگ، جام ملت‌های آسیا جام جهانی ماست. صعود از گروه ما و تاریخ‌سازی برای پیشرفت فوتبال هنگ‌کنگ بسیار بزرگ خواهد بود. من بسیار افتخار خواهم کرد و تماشای اینترمیامی در تلویزیون مشکلی نخواهد داشت.

اینترمیامی، در حالی که مسی آماده است تا در سال 2024 به دنبال افتخارات بزرگ‌تر با آنها باشد، قرار است به عنوان بخشی از برنامه پیش‌فصل خود به مصاف السالوادور برود. آن هم در حالی که مشخص شده است دیدار با کریستیانو رونالدو و النصر در جریان مسابقات جام ریاض در عربستان سعودی انجام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها