کد خبر: 642190
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مسی جدید آرژانتین: رئال نه، دوست دارم به بارسا بروم!

هافبک 17 ساله ریورپلاته پس از هت‌تریک درخشانش مقابل برزیل در جام جهانی زیر 17 سال توجهات را جلب کرده است.

مسی جدید آرژانتین: رئال نه، دوست دارم به بارسا بروم!
کد خبر: 642190
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ۱۷:۳۰:۰۰

کلودیو اچوری، بازیکن شگفت‌انگیز جام جهانی زیر 17 سال آرژانتین، با وجود علاقه رئال مادرید و منچسترسیتی به جذب خود، گفت دوست دارد به بارسلونا برود.

به گزارش اعتمادآنلاین، کلودیو اچوری، شگفت‌انگیز آرژانتینی، می‌خواهد راه لیونل مسی را دنبال کند و در آینده به بارسلونا بپیوندد. این در حالی است که رئال مادرید و من سیتی می‌خواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

هافبک 17 ساله ریورپلاته اخیراً پس از هت‌تریک درخشانش که به آرژانتین کمک کرد رقیب اصلی‌اش برزیل را ۰-۳ شکست دهد و آنها را از جام جهانی زیر 17 سال در اندونزی حذف کند، توجهات را جلب کرد. به گزارش SPORT، عملکردهای اخیر او برای کشورش باعث نگرانی چندین باشگاه اروپایی شده است که اکنون مشتاق جذب او هستند.

مهم‌ترین نام‌ها در میان باشگاه‌های علاقه‌مند، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچسترسیتی هستند، اما اعتقاد بر این است که بارسلونا ممکن است دست برتر را در رقابت نقل و انتقالاتی داشته باشد زیرا خود این بازیکن رویای نمایندگی غول‌های کاتالان را در آینده دارد.

این نوجوان درست قبل از جام جهانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «من هم مانند ریور، دوست دارم برای بارسا بازی کنم. من از طرفداران مسی هستم و بازی او را برای بارسلونا تماشا می‌کردم. از زمانی که خیلی بچه بودم، این تیم درون من بود.»

در حالی که خود این بازیکن تمایلش را برای بازی در باشگاه کاتالانی ابراز کرده است، بارسلونا هنوز تمایلی برای جذب این بازیکن آرژانتینی نشان نداده است. با وجود این، ممکن است اوضاع تغییر کند؛ اگر او بتواند تمام راه را با کشورش طی کند و جام را به دست آورد.

آلبی سلسته در مرحله نخست حذفی با نتیجه ۰-۵ ونزوئلا را در مرحله یک‌هشتم نهایی شکست داد و سپس در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل برزیل شورش کرد. آنها در 28 نوامبر در نیمه‌نهایی به مصاف آلمان خواهند رفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها