کد خبر: 645062
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۲:۴۵:۵۱
| |

بازی رویایی برای مسی

اینتر میامی بازی دوستانه با نیوولزاولدبویز آرژانتین برای تاریخ 15 فوریه را تایید کرد که یک دیدار رویایی برای لیونل مسی خواهد بود.

بازی رویایی برای مسی
کد خبر: 645062
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۲:۴۵:۵۱

آخرین بازی دوستانه پیش فصل اینتر میامی برابر تیم کودکی های لیونل مسی خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، با اعلام این باشگاه آمریکایی، پنجشنبه 15 فوریه (26 بهمن)، در ورزشگاه "DRV PNK" دیداری دوستانه برابر نیوولزاولدبویز برگزار خواهد شد. نیوولز تیم شهر روساریو است که لیونل مسی فوتبالش را از آن شروع کرد و همیشه رویای بازنشستگی در این باشگاه را داشته اما به نظر نمی رسد مسی به فوتبال آرژانتین برای وداع با فوتبال برگردد. مسی اما این شانس را دارد تا با پیراهن اینتر برابر نیوولز قرار بگیرد. 

این بازی برای تاتا مارتینو، مربی اینتر، نیز خاطره انگیز خواهد بود. او در سه مقطع برای این باشگاه بازی کرده و سال های 2012 و 2013 نیز مربی این تیم بود.

تاتا از برگزاری این بازی ابراز خوشخحالی کرد و گفت: «بسیار خوشحالم که می توانم باشگاه محبوبم را دوباره ملاقات کنم و یک بازی پیش فصل عالی نیز خواهد بود.»

اولین بازی تدارکاتی اینتر میامی برابر السالوادور خواهد بود و سپس این تیم دو بازی دوستانه در عربستان برگزار می کند که یکی برابر النصر است. اینتر میامی بازی هایی دوستانه در توکیو و هنگ کنگ نیز انجام خواهد داد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها