کد خبر: 644135
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۱۲:۱۰:۱۹
| |

با لیونل مسی، هر بازی یک سوپر بول است!

لیونل مسی از زمان پیوستن به اینتر میامی تاثیر فوق العاده ای روی لیگ این کشور گذاشته است.

با لیونل مسی، هر بازی یک سوپر بول است!
کد خبر: 644135
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۱۲:۱۰:۱۹

اینکه فوق ستاره اینتر میامی لیگ MLS را تبدیل به لیگ منتخب خود کند چه معنایی دارد؟

به گزارش روزنامه اعتماد و به نقل از GOAL، لیونل مسی تاثیر خیره‌کننده‌ای در امریکا داشته است و دان گاربر، کمیسر MLS اعتراف کرد که «هر بازی تقریبا مانند سوپربول است.» لیونل تاثیر خیره‌کننده‌ای در داخل و خارج از زمین داشته و به ارتقای سطح بازی در ایالات‌متحده کمک کرده است.

سوپربول فینال لیگ فوتبال امریکایی (NFL) است که پربیننده‌ترین رویداد سالانه در امریکا به شمار می‌رود و هر سال حدود 150 میلیون امریکایی به تماشای این مسابقه می‌نشینند. برنده هشت بار توپ طلا، توجهات را از NFL، NBA و MLB در ایالات‌متحده منحرف کرده است، به‌ طوری که اینتر میامی شاهد افزایش ارزش سهام خود بوده است، آن‌هم بالاتر از بسیاری باشگاه‌های معتبر در سایر رشته‌های پرطرفدار. همه نگاه‌ها به مسی است که هر بار که به میدان می‌رود، میهمانان لیست A برای تماشای او در صحنه حضور می‌یابند.

MLS با جابه‌جایی بلیت‌ها و کالاها با نرخ‌های بی‌سابقه و با قیمت‌های فزاینده، به دنبال استفاده حداکثری از لحظه‌های خود در حضور مسی است. این یک چیز خوب برای کل فوتبال امریکا درنظر گرفته می‌شود، زیرا مسی رقابت سطح اول فوتبال در ایالات‌متحده را رقابت در «لیگ منتخب» خود قرار داده است.

با جرقه‌های جنون مسی در هر بازی، گاربر به  USA Today درباره داشتن این قهرمان بزرگ تاریخ به عنوان یک انقلاب ورزشی گفته است: «با مسی، هر بازی تقریبا مانند سوپربول است؛ با حضور افراد مشهور و حضور رسانه‌های جهانی. پیوستن مسی به لیگ به یک داستان جهانی تبدیل شد که شهرت لیگ ما را بالا برد. بهترین بازیکن تاریخ، MLS را به لیگ انتخابی خود تبدیل کرد. این برای گروه بعدی بازیکنان (بین‌المللی) که اکنون بازی‌های ما را روی یک پلتفرم جهانی تماشا می‌کنند و آنچه لئو با میامی انجام داد را دنبال می‌کنند چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ او حضور جهانی ما را گسترش داد و افزایش داد. ما تازه داریم متوجه می‌شویم که این چه معنایی می‌تواند داشته باشد.»

در حال حاضر چنین اتفاقی به این معناست که نگاه بیشتر به محصول MLS دوخته می‌شود و پول بیشتری در بانک خواهد بود. مسی مدتی پیش در اینتر میامی افتخارات جام لیگ را به ارمغان آورده است. با شروع ماجراجویی او در فلوریدا که در مجموعه مستند «مسی با امریکا ملاقات می‌کند» ثبت شده است. با شروع رقابت‌های 2024 او دوباره برای شکار جام بازخواهد گشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها