کد خبر: 643391
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۰۹:۲۰:۴۱
| |

ماجرای شکایت همسایه‌ها از بازیکن استقلال چه شد؟

تیم استقلال در شرایطی خود را آماده دیدار مقابل فولاد خوزستان می‌کند که کمترین خبر و حاشیه دور و بر این تیم به گوش می‌رسد.

ماجرای شکایت همسایه‌ها از بازیکن استقلال چه شد؟
کد خبر: 643391
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۰۹:۲۰:۴۱

در روزهای گذشته اتفاقاتی حول و حوش تیم استقلال رخ داد که شاید اگر این موضوع چند سال قبل رسانه‌ای می‌شد حداقل یک ماه مجموعه تیمی استقلال را به حاشیه می‌برد اما این اتفاق به یک دلیل رخ نداد.

به گزارش خبرورزشی، به تازگی خبری در رابطه با شکایت تعدادی از همسایگان یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل برپایی مهمانی‌های شبانه و بروز درگیری با همسایه‌ها در رسانه‌ها خبرساز شد.

انتشار برگه شکایت احضاریه بازیکن مربوطه که نام و نام خانوادگی اش در آن نامشخص بود ولی گفته شد در یکی از پست‌های عقب زمین بازی می کند و در شهرک غرب آپارتمانی را اجاره کرده اما منزل اصلی وی در بلوار فردوس غرب تهران بوده و احضاریه به نام وی و آدرس منزل اصلی وی ارسال شده است، همه دلیلی بر این مدعا بود که این موضوع شایعه نیست و واقعیت دارد اما هرگز غیر از همان روز (چهارشنبه هشتم آذرماه جاری) که این خبر در رسانه‌ها منتشر شد دیگر خبر یا پیگیری خبری حول و حوش این ماجرا در فضای فوتبال و رسانه مشاهده نشد. مسئولان باشگاه هم در کمال هوشمندی در این باره سکوت کردند تا ماجرا بیشتر کِش پیدا نکند.

افراد مطلع نزدیک به تیم معتقدند حضور کاپیتان‌های باهوش و با تجربه تیم استقلال که هر دو سابقه حضور در مسابقات جام جهانی را در کارنامه فوتبالی خود داشته و در رقابت‌های بین‌المللی زیادی از جمله جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌اند این شرایط مطلوب را برای جواد نکونام ایجاد کرده که این قبیل حواشی در تیم استقلال یا وجود نداشته باشد و یا اگر مشاهده شد بلافاصله در نطفه از بین برود.

تیم استقلال پس از تنش‌های ابتدای فصل که ناشی از درگیری‌های غیر مستقیم یا حتی رودررو بین علی خطیر و جواد نکونام بود پس از آن و با کسب نتایج مطلوب در طول هفته‌های گذشته لیگ برتری، جو آرام و مطلوبی را سپری می‌کند. نزدیکان به این تیم با اطمینان کامل این شرایط را ابتدا ناشی از علاقمندی بازیکنان به کادر فنی به ویژه جواد نکونام و در وهله دوم حضور ۲ کاپیتان با تجربه استقلال یعنی سیدحسین حسینی و روزبه چشمی می‌دانند.

این دو کاپیتان در واقع حکم دست راست و چپ جواد نکونام در زمین مسابقه و تمرینات را بازی کرده و همواره ضمن برقراری ارتباط مطلوب بین کادر فنی و بازیکنان تیم به دلیل اطلاع از ریز اتفاقات داخل جمع بازیکنان از انتشار و یا بزرگ شدن حواشی داخل تیم و رسیدن آنها به گوش اصحاب رسانه جلوگیری می‌کنند.

آرامش فعلی تیم استقلال که موجب آرامش جواد نکونام نیز شده است از جمله عوامل موثر در کسب نتایج استقلال، اجرای دستورات تاکتیکی در طول مسابقات به شکل و روش مورد نظر سرمربی تیم و در نهایت رضایت کامل کادر مدیریتی باشگاه است که تاثیر آن را در جایگاه جدولی استقلال به وجود می‌توان دید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها