کد خبر: 629719
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۰۳:۲۰:۲۸
| |

شکایت جدید استقلال از سپاهان: بازی ۳-۰ می شود؟!

امروز خبری مبنی بر مکاتبه یک نهاد نظارتی با فدراسیون فوتبال در خصوص عبور یک باشگاه صنعتی از سقف بودجه برای انعقاد قراردادها منتشر شد.

شکایت جدید استقلال از سپاهان: بازی ۳-۰ می شود؟!
کد خبر: 629719
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۰۳:۲۰:۲۸

بر این اساس و طبق شنیده‌ها از فدراسیون فوتبال، گفته می‌شود این تیم سپاهان است و استقلال با اطلاع از این مکاتبه قصد دارد به دلیل عبور این تیم از سقف بودجه، به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شکایت کند.

به گزارش ایسنا، استقلالی‌ها معتقدند با توجه به اظهارات رییس کمیته انضباطی مبنی بر اینکه اگر هر باشگاهی از سقف بودجه عبور کند بازی‌هایش ۳ بر صفر می‌شود، بازی هفته سوم نیز باید به سود آبی‌های تهران اعلام شود.

 

ماجرا چیست؟

یک نهاد نظارتی درباره سقف بودجه یک باشگاه صنعتی در فصل نقل و انتقالات نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.

خبرنگار ایسنا مطلع شد یک نهاد نظارتی امروز (دوشنبه) نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرده که در آن از این فدراسیون خواسته شده با موضوع عبور یک باشگاه صنعتی از سقف بودجه برخورد شود.

گفته می‌شود فقط قراردادهای چند بازیکن جدید این تیم از سقف تعیین شده برای بودجه باشگاه بیش‌تر شده است. به گزارش نواندیش، این نهاد نظارتی مدعی است تخلف این باشگاه صنعتی در فصل نقل و انتقالات آشکار بوده و فدراسیون فوتبال باید با این باشگاه برخورد کند.

رییس فدراسیون قبلا چه گفته بود؟

مهدی تاج: ضمانت اجرایی ابلاغیه سقف قرارداد باشگاه‌ها این است که کمیته انضباطی دو بند دارد که اگر کسی خارج از آن رقم قرارداد را ثبت کند طرف مقابل چه بازیکن و چه مربی می‌تواند اعتراض کند و نتیجه 3 بر صفر شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها