کد خبر: 633900
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۰۴:۲۰:۳۲
| |

استقلال ۱۲۰ هزار دلار به این بازیکن داد/ پرونده شکایت جدید از استقلال چطور بسته شد؟

یکی از پرونده‌هایی که می‌توانست برای استقلال دردسر بزرگی در فیفا درست کند، فعلاً بسته شده است.

استقلال ۱۲۰ هزار دلار به این بازیکن داد/ پرونده شکایت جدید از استقلال چطور بسته شد؟
کد خبر: 633900
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۰۴:۲۰:۳۲

باشگاه استقلال از پاییز سال ۱۴۰۰ یک بازیکن بی‌حاشیه و البته فوق العاده کارآمد جذب کرد که در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و این روند را تا حد زیادی در دوره ریکاردو ساپینتو هم تکرار کرد.

به گزارش خبرورزشی، آرتور کوین یامگا جدا از اینکه فوتبالیست موثری در تدابیر تاکتیکی مربیان استقلال محسوب می‌شود، پنالتی زن فوق العاده قهاری هم به حساب می‌آید و گل‌های بسیار حساسی از روی این نقطه برای آبی پوشان پایتخت به ثمر رسانده است. البته ناگفته پیداست که یامگا هم مانند هر بازیکن خارجی دیگری که به ایران می‌آید، منافع مالی خود را به طور جدی مد نظر قرار می‌دهد و اصلاً نباید انتظار داشت به صورت رایگان فوتبال بازی کند. این فوتبالیست چندی قبل به صورت رسمی به باشگاه استقلال هشدار داد مطالباتش به تعویق افتاده و سر موعد مقرر دستمزدش را دریافت نمی‌کند به همین خاطر اگر روند مذکور ادامه داشته باشد، می‌تواند قراردادش را به صورت یک جانبه فسخ کرده و از استقلال به فیفا شکایت کند.

اتفاق تلخی که تاکنون چند بار در فوتبال ایران به وقوع پیوسته و همین استقلال بابت آن تاوان زیادی داده است اما خوشبختانه این بار دیگر داستان مانند شرایطی که برای رافائل سیلوا و هرویه میلیچ اتفاق افتاده بود، تکرار نشد چون استقلالی‌ها چند روز قبل و قبل از اینکه بازیکنان داخلی خود را به باشگاه فرا بخوانند و ۱۰ درصد از مطالبات این فصل آنها را بپردازند، مبلغ ۱۲۰ هزار دلار در اختیار یامگا گذاشتند تا بخشی از طلب او را تسویه کرده باشند. طبق توافقات به عمل آمده با این بازیکن فرانسوی، او هر دو ماه یک بار از استقلال دستمزد خواهد گرفت و باشگاه تاکید کرده که نهایت سعی خود را می‌کند تا بدقول نشود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها