کد خبر: 633174
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ۱۰:۴۷:۲۴
| |

شناسایی زمین ورزشگاه جدید ایران

زمین ساخت مجموعه ورزشی بزرگ جدید در تهران و مشابه ورزشگاه آزادی به زودی جانمایی می‌شود.

شناسایی زمین ورزشگاه جدید ایران
کد خبر: 633174
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ۱۰:۴۷:۲۴

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران حدود دو هفته قبل در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور وعده ساخت یک مجموعه ورزشی جدید در تهران را داد و اعتقاد داشت باید بتوانند یک ورزشگاه آبرومند در شانس مردم ایران بسازند.

به گزارش ورزش سه، اکنون کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در مورد ماموریت رئیس جمهور به او برای مشخص کردن یک زمین جهت احداث یک مجموعه ورزشی، عنوان کرد: این موضوع در همه ادوار مختلف خواست جامعه ورزش بوده که یک مجموعه ورزشی چند منظوره از جمله فوتبال بسازیم که رییس‌جمهور در حضور قهرمانان و ورزشکاران و پیشکسوتان، دستور این کار را دادند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما در مرحله اول باید زمین را شناسایی کنیم که فکر می‌کنم در یک ماه پیش رو برای زمین تعیین تکلیف کنیم و بلافاصله اقدام‌های بعدی را در فازهای دیگر انجام بدهیم.

کیومرث هاشمی یادآور شد: باید این دغدغه جامعه ورزش را با دستور رئیس جمهور برآورده کنیم و آنچه برای ما مهم است، اجرای دستورات شخص رئیس‌جمهور است.

گفتنی است، چندی پیش پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرده بود که احتمالا این مجموعه ورزشی در حوالی فرودگاه امام خمینی(ره) ساخته خواهد شد که باید دید طی یک ماه آینده زمین این ورزشگاه در کدام منطقه در نظر گرفته می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها