کد خبر: 631630
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۱۳:۰۵:۴۸
| |

رئیس جمهور: یک ورزشگاه آبرومند ملی باید در تهران ساخته شود

رئیس جمهوری تاکید به ساخت یک مجموعه ورزشی بزرگ و مجهز در تهران دارد.

رئیس جمهور: یک ورزشگاه آبرومند ملی باید در تهران ساخته شود
کد خبر: 631630
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۱۳:۰۵:۴۸

 حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، با اشاره به وضعیت زیرساخت مجموعه‌های ورزشی در ایران عنوان کرد: پروژه‌ها و کارها، سالن‌ها و مجموعه‌های نیمه تمام در شهرها و روستاها فراوان بوده که طی دو سال اخیر بسیاری از آنها به سرانجام رسیده و مابقی آنها که تعداد زیادی هم هست، باید به بهره برداری برسد و تاکید دارم که بنای ما فقط کنگ‌زنی نیست.

به گزارش ورزش سه، وی با اشاره به ایجاد یک مجموعه ورزشی بزرگ و مجهز در تهران اظهار کرد: من برای ساخت یک ورزشگاه آبرومند، جامع و کامل که در شان و منزلت ورزشکاران و قهرمانان ملی باشد و بتواند از مهمانان خارجی میزبانی کند، کاملا موافق هستم.

رئیس جمهوری تاکید کرد: معتقدم باید ساخت یک مجموعه ورزشی مجهز در تهران شکل بگیرد و لازم است این موضوع دنبال شود؛ حتی با وجود اینکه هزینه دارد ولی انجام این کار هزینه نیست و سرمایه گذاری خواهد بود.

حجت‌الاسلام رئیسی یادآور شد: اگر بتوانیم یک مجموعه ورزشی آبرومند در شان ورزش و قهرمانی ملت بزرگ ایران در تهران شکل بدهیم، حتما باید این کار را دنبال کرد و بنده هم قطعا با این کار موافق هستم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها