کد خبر: 628841
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۲:۰۰:۵۲
| |

پیشکسوت استقلال از جدال حساس آبی و زردپوشان می گوید:

خطیر مجری است نه مدیر!/ در اصفهان نتیجه مساوی هم برای استقلال بد نیست!

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد آبی ها در زمان نقل‌و‌انتقالات عملکرد خوبی نداشتند.

خطیر مجری است نه مدیر!/ در اصفهان نتیجه مساوی هم برای استقلال بد نیست!
کد خبر: 628841
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۲:۰۰:۵۲

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم بازی‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال امروز در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود .

به گزارش روزنامه اعتماد، دو تیمی ‌که در دو بازی ابتدایی لیگ با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند و اصلا دوست ندارند به این زودی طعم تلخ شکست را بچشند.

محسن ‌گروسی یکی از پیشکسوتان استقلال که دو سال سابقه‌ پوشیدن سپاهان را هم ‌دارد در خصوص این‌ جدال دو تیم تهرانی و اصفهانی به خبرنگار اعتماد گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است، در این بازی هرتیمی که بتواند از موقعیت‌های به دست آمده درست استفاده کند، می‌تواند ‌بازی را به ‌نفع خودش تمام ‌کند. استقلال در بازی گذشته منطقی بازی کرد. با اینکه مشکلات بسیار زیادی هم داشته اما با انجام بازی منطقی شش امتیاز کامل را گرفت. پیشکسوت آبی‌ها در ادامه در مورد شرایط زردپوشان هم اظهار داشت: در طرف مقابل هم تیم سپاهان تیم بسیار خوبی است و در دو بازی گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت. عرض کردم‌ در این بازی هر تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، می‌تواند برنده زمین را ترک کند.  گروسی کسب یک امتیاز در اصفهان را برای استقلال مناسب دانست و افزود: قطعا در بازی خارج از خانه مقابل سپاهان هدف اول کسب سه امتیاز خواهد بود اما اگر نشد کسب یک امتیاز هم می‌تواند برای استقلال مناسب باشد. 

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد در زمان نقل‌و‌انتقالات این تیم عملکرد خوبی نداشت: در زمان یارگیری همه اذعان دارند که استقلال خوب کار نکرد اما استقلال هم برای خودش یک تیم است! یعنی در هر سال مدعی است. استقلال در چند سال گذشته شاید فقط یک سال در فصل آماده‌سازی خوب کار کرد و امسال هم مثل همان هفت، هشت سالی بود که شرایط مناسب نبود. با این حال همیشه استقلال شروع خوب نداشت اما امسال شروع خوبی داشته و امیدواریم همین شرایط را مقابل سپاهان هم ادامه ‌بدهد. استقلال هم بازیکنان خوبی دارد اما  در آماده‌سازی  مشکلاتی  داشت.

محسن گروسی

از گروسی در خصوص اعتراض عده‌ای از هواداران استقلال در مقابل ساختمان این باشگاه پرسیدیم که پاسخ داد: متاسفانه در چند سال گذشته هر مدیری که برای استقلال انتخاب کردند همه بله قربان گو بودند! جز آقای آجرلو که آمد کارش را انجام داد و به هیچ‌کس باج نداد. الان هم آقای خطیر تا الان به عنوان مجری باشگاه کار کرده نه مدیر! یعنی کسی بوده که اجرا‌کننده دستورات بوده است. وقتی کسی که تا حالا نکته مثبتی نداشته در سمت مدیر باشگاه است این را هواداران هم می‌بینند و به همین علت دوست دارند کسی بیاید که برای باشگاه کار کند نه اینکه کاری انجام ‌ندهد و فقط و فقط صحبت کند.  از گروسی پرسیدیم خواستار تغییر مدیریت در استقلال است؟ او پاسخ داد: هرکس می‌خواهد بیاید بیاید اما کار کند و برای استقلال مفید باشد. کسی باشد که تصمیم‌گیر برای باشگاه باشد و این توانایی را داشته باشد. و‌قتی نتواند کاری کند باید عوض شود. اصلا باید خودش برود!  وی در پایان درباره پیش‌بینی نتیجه‌اش از بازی استقلال و سپاهان گفت: کار در اصفهان بسیار سخت است اما امیدوارم استقلال در مقابل سپاهان نتیجه ‌ دلخواهش  را  بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها