کد خبر: 629241
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

اشتباهات سریالی داوران علیه استقلال برابر سپاهان

«همان همیشگی»؛ این بهترین عبارت برای توصیف رویارویی‌های این چند فصل اخیر استقلال و سپاهان در اصفهان بوده است.

اشتباهات سریالی داوران علیه استقلال برابر سپاهان
کد خبر: 629241
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۱۲:۵۰:۰۰

«همان همیشگی»؛ این بهترین عبارت برای توصیف رویارویی‌های این چند فصل اخیر استقلال و سپاهان در اصفهان بوده است. 

به گزارش فوتبالی، آبی‌ها حتی در روز بردن میزبان هم، اشتباهات داوری علیه خود را به چشم دیده‌اند. اشتباهاتی که مثلا در لیگ قبل، تاثیر مهمی در تعیین قهرمان فصل داشت. استقلال در نقش جهان، حریف هر کس و هر تیمی شود، حریف داور نمی‌شود.

* لیگ ۲۳

کوپال ناظمی، یک‌تنه برابر استقلال ایستاد. قبل از اینکه او در سوتش به نشانه خطای هند ایمان سلیمی بدمد و به سود سپاهان، اعلام پنالتی کند بازیکن میزبان، ارسلان مطهری را هل داده بود. جز این، ندادن کارت زرد در صحنه خطای احمدزاده و جلوگیری از حمله موثر استقلال، باعث شد شماره 10 سپاهان، 15 دقیقه بیشتر در زمین بماند و سپاهان، به جای 19 دقیقه، تنها 4 دقیقه با 10 نفر بازی کند.

* لیگ ۲۲

حسن اکرمی به عنوان داور میدان از دادن کارت قرمز به شهریار مغانلو در دقیقه 37 به دلیل خطای خشن روی حردانی (تکل دوپا از جلو و زدن ساق پای شماره 2 با استوک) چشم پوشید. مهاجم سپاهان در زمین ماند و خطای منجر به گل اول و پنالتی منجر به گل دوم را گرفت.

* لیگ ۲۱

در فصل منجر به قهرمانی تاریخی استقلال، موعود بنیادی‌فرد عاملی شد تا تیم مجیدی به جای 3 امتیاز با تک امتیاز زمین نقش جهان را ترک کند. در تصاویر تلویزیونی کاملا مشهود بود که محمدرضا حسینی قبل از رسیدن به دروازه‌بان استقلال و برخورد با او، به هوا پرید ولی داور، فریب مهاجم سپاهان را خورد و علیه استقلال پنالتی گرفت.

* لیگ ۱۹

آنچه محمدحسین زاهدی‌فرد در جریان بازی استقلال و سپاهان در نقش جهان رقم زد، با یک عبارت کلیدی به گوشه تاریخ لیگ برتر الصاق شد: «هند کی‌روش». برخورد عامدانه دست بازیکن سپاهان به توپ به طرز عجیبی نادیده گرفته شد تا به استراماچونی خیلی از مسایل ثابت شود.

* لیگ ۱۸

 بازهم محمدحسین زاهدی‌فرد در بطن ماجرا قرار داشت. استقلال برای آخرین بار موفق به شکست دادن سپاهان در نقش جهان شد اما قبل از گل دقیقه 7+90 پاتوسی، هنوز هم کسی نمی‌داند داور به کدام دلیل گل علی کریمی را مردود اعلام کرد آنهم درحالیکه کسی داخل محوطه جریمه به کسی نخورده و کسی هم روی زمین نیفتاده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها