کد خبر: 627660
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۰:۲۵:۲۹
| |

معمای مهاجم خارجی سرخ‌ها؛

ایجنت بدترین مهاجم چند سال اخیر پرسپولیس دنبال معرفی یک مهاجم دیگر به یحیی است!

جذب مهاجم خارجی باکیفیت این روزها برای پرسپولیس سخت‌تر از هر کار دیگری شده است

ایجنت بدترین مهاجم چند سال اخیر پرسپولیس دنبال معرفی یک مهاجم دیگر به یحیی است!
کد خبر: 627660
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۰:۲۵:۲۹

در حالی که یک هفته از آغاز لیگ گذشته، یحیی گل‌محمدی هنوز در پست مهاجم نوک نیاز به یک بازیکن دارد. سرخ‌ها در هفته‌های گذشته تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن شهریار مغانلو کردند، اما به در بسته خوردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که سراغ گزینه خارجی بروند. 

به گزارش روزنامه اعتماد، یکشنبه شب یک منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داد که گزینه مدنظر یحیی برای مهاجم نوک مشخص شده است. نام این بازیکن خلیفه کولیبالی اهل کشور مالی است. کولیبالی مهاجم 31 ساله و 197 سانتی‌متری است.

در سوابق این مهاجم بازی در پاری‌سن‌ژرمن بی، شارلوا بلژیک، خنت بلژیک و نانت فرانسه دیده می‌شود. او در فصل 2023-2022 در تیم ستاره سرخ بلگراد بازی کرده و آمار بسیار ضعیفی از خود به جا گذاشته است. او در طول فصل گذشته تنها در 7 بازی به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است. قیمت این بازیکن در سایت ترنسفرمارکت 700 هزار یورو عنوان شده و در حال حاضر بدون تیم است. 

بهترین آمار کولیبالی از سال 2017 تا 2022 بوده که در نانت فرانسه در 99 بازی 21 گل به ثمر رسانده است. یعنی به‌طور متوسط در هر 5 بازی یک گل! این مهاجم سابق پوشیدن پیراهن تیم ملی مالی را هم در کارنامه دارد. 

اما رسانه‌ای شدن نام این مهاجم در اعتمادآنلاین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها پیدا کرد و واکنش منفی هواداران را به خاطر عملکرد ضعیفش به دنبال داشت. به‌طوری که روز گذشته واکنش غیررسمی برخی مدیران باشگاه را نیز برانگیخت. در همین راستا یک منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داد، رسانه‌ای شدن نام این مهاجم که در فصل گذشته تنها هفت بازی انجام داده و فقط یک گل به ثمر رسانده بود باعث دور شدن این بازیکن از باشگاه شده، اما هنوز به‌طور کامل منتفی نشده است.

همان روز گذشته طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار اعتمادآنلاین رسید، مشخص شد در حال حاضر ایجنت‌های زیادی در اطراف باشگاه پرسولیس حضور دارند و هر کدام از آنها سعی می‌کنند بازیکن مدنظر خودشان را به یحیی گل‌محمدی تحمیل کنند که تا این لحظه موفق نشده‌اند. در یک مورد ایجنتی که یکی از بدترین خریدهای تاریخ پرسپولیس در پست مهاجم را به باشگاه پرسپولیس آورده بود، تلاش کرده است واسطه انتقال یک مهاجم اهل کاراییب به جمع سرخ‌ها شود ولی تاکنون موفق به انجام این کار نشده است. 

طبق شنیده‌های خبرنگار اعتمادآنلاین، یحیی به خاطر سابقه بدی که از این ایجنت دارد حتی حاضر نشده فیلم بازیکن مدنظر این دلال را ببیند!

جذب مهاجم خارجی باکیفیت این روزها برای پرسپولیس سخت‌تر از هر کار دیگری شده است. مارکت فوتبال ایران مهاجم نوک باکیفیتی ندارد و بازیکنان خارجی نیز یا اکثرا گران هستند یا اگر قیمت مناسبی دارند از لحاظ کیفی خوب نیستند. در این میان دلال‌ها هم حسابی در حال جولان دادن هستند که این کار را برای مدیران پرسپولیس سخت کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها