کد خبر: 625355
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۳۰:۱۱
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین» از جذب مهاجم خارجی پرسپولیس:

پاسخ ایجنت یووتیچ به مذاکره با پرسپولیس/ پشت پرده ارتباط سرخ‌ها با مهاجم همیشه مصدوم!

استفان یووتیچ مهاجم سرشناسی که در سال‌های گذشت در اکثر مواقع مصدوم بوده به پرسپولیس لینک شده است.

پاسخ ایجنت یووتیچ به مذاکره با پرسپولیس/ پشت پرده ارتباط سرخ‌ها با مهاجم همیشه مصدوم!
کد خبر: 625355
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۳۰:۱۱

استفان یووتیچ مهاجم سرشناس مونته‌نگرویی به پرسپولیس لینک شده و برخی خبرگزاری‌ها از مذاکرات بین مدیران سرخ‌ها با این مهاجم خبر داده‌اند. اما اعتمادآنلاین به اطلاعات جالبی در مورد این ماجرا دست پیدا کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، یحیی گل‌محمدی به شدت دنبال جذب یک مهاجم خارجی خوب است. در روزهای گذشته خبر مذاکره دو مهاجم خارجی آلبانیایی و برزیلی با پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد که یک منبع آگاه از داخل باشگاه مذاکره با این بازیکنان را رد کرد.

از روز گذشته بحث انتقال استفان یووتیچ مهاجم اهل مونته‌نگرو به پرسپولیس مطرح شد. این بازیکن 33 ساله سابقه بازی در تیم‌های منچسترسیتی و اینتر و سویا را در کارنامه دارد.

با این حال آنچه باعث تعجب اهالی فوتبال شده این است که یووتیچ در تمام تیم‌هایی که در سه سال گذشته حضور داشته مصدوم بوده و چندان بازی نکرده است. این سوابق از روی اطلاعات به ثبت رسیده او در سایت ترنسفرمارکت استخراج شده است.

او از سال 2021 به این سو در چند مصدومیت پیاپی به ترتیب 35 روز، 14 روز، 31 روز، 69 روز و 33 روز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبوده است. یووتیچ در آخرین تیمی که در آن حضور داشته یعنی هرتابرلین در طول دو فصل تنها در 33 بازی به میدان رفته و البته 10 گل هم به ثمر رسانده است. 

جدا از این مساله ایجنت این بازیکن در یک گفت‌وگوی کوتاه اختصاصی با خبرنگار اعتمادآنلاین از پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن ابراز بی‌اطلاعی کرد!

این وضعیت باعث شده گمانه‌زنی‌ها به سمتی برود که یا دلال‌ها در حال پروموت این بازیکن در لیگ ایران هستند یا واقعا باشگاه پرسپولیس یا به شیوه مستقیم یا با استفاده از یک ایجنت دیگر در حال رایزنی با مهاجم مونته‌نگرویی است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها