کد خبر: 618598
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۲:۴۵:۵۲
| |

مدیربرنامه ایرانی راضی است، مدیربرنامه خارجی نه!

آخرین خبر از فسخ قرارداد مهاجم برزیلی پرسپولیس

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم نظری روی لئاندرو پریرا ندارد!

آخرین خبر از فسخ قرارداد مهاجم برزیلی پرسپولیس
کد خبر: 618598
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۲:۴۵:۵۲

در آخرین روز پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، جانشین یورگن لوکادیای هلندی مهاجم اسبق قرمزپوشان پایتخت از لیگ ژاپن آمد و لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی گامبا اوزاکا ژاپن با عقد قراردادی به‌مدت یک‌ونیم سال به‌طور رسمی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرورزشی، مهاجم برزیلی در نیم فصل دوم اصلا و ابدا در قواره تیم بزرگ پرسپولیس نشان نداد و همین کیفیت پایین واکنش منفی و خشم هواداران را به دنبال داشت. او که یک سال دیگر تحت قرارداد پرسپولیس است، حالا ادعا می‌کند که از سرخپوشان جدا نشده و پرسپولیس هم هنوز با او تسویه حساب نکرده تا احتمال بازگشت این مهاجم ناکام به تهران برای فصل باقیمانده قرارداد، هرچند اندک، اما مطرح باشد.

با این حال لئاندرو در یکی از پستهای اینستاگرام خود با یکی از هواداران پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرده است. در این کامنت، هوادار پرسپولیس از پریرا انتقاد کرده و با اشاره به دستمزد بالای او نوشته: یک گل زدی که معلوم نشد رفت توی دروازه یا نه. پریرا در کمال تعجب به این پست پاسخ تندی داده و نوشته: چرا ساکت نمیشی و به‌جاش اون صورت داغونت رو عمل پلاستیک نمیکنی؟ این واکنش مهاجم برزیلی یحیی گل محمدی را برای قطع همکاری با لئاندرو پریرا مجاب کرد.

لئاندرو پریرا بعد از مصدومیت راهی دبی شد و حتی در جشن قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی نیز حضور نداشت، همچنان تحت قرارداد پرسپولیس است اما سرمربی قرمزها تمایلی به حفظ او ندارد. پریرا تنها یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و در مجموع عملکرد چندان خوبی نداشت اما قرارداد ۷۴۰ هزار دلار با باشگاه برای فصل آینده باعث شده تا فسخ قرارداد این بازیکن فرآیند چندان ساده‌ای برای پرسپولیس نباشد.

لئاندرو پریرا دو مدیر برنامه دارد. یکی از این دو ایجنت مهاجم برزیلی، ایرانی است که ظاهرا مشکلی برای فسخ قرارداد توافقی ندارد اما ایجنت خارجی پریرا اصلا و ابدا راضی نیست این بازیکن حتی به صورت توافقی قراردادش را فسخ کند! نکته قابل تأمل آن که لئاندرو پریرا یک سهمیه بزرگسال تیم پرسپولیس را نیز پُر کرده است درحالی که با رفتن این بازیکن، یحیی گل محمدی می‌تواند یک مهاجم ششدانگ و گلزن بخرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها