کد خبر: 623902
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۲۱:۵۱:۰۵
| |

گزارش اختصاصی «اعتمادآنلاین» از تراژدی جدید فوتبال ایران:

آخرین وضعیت بازیکنی که در زمین ایست قلبی کرد/ احسان دچار ضایعه مغزی شده/ گفتند دارویش فقط در خارج کشور است یا در ناصر خسرو!

احسان یوسفی‌نژاد از تیم کیانوش آبادان در مسابقات باشگاهی این شهر دچار ایست قلبی شد و اکنون سطح هوشیاری او پایین است.

آخرین وضعیت بازیکنی که در زمین ایست قلبی کرد/ احسان دچار ضایعه مغزی شده/ گفتند دارویش فقط در خارج کشور است یا در ناصر خسرو!
کد خبر: 623902
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۲۱:۵۱:۰۵

امروز چهارشنبه احسان یوسفی‌نژاد بازیکن تیم نوجوانان کیانوش آبادان در یک مسابقه باشگاهی که در شهر آبادان برگزار می‌شد در حین بازی به دلیل گرمای شدید دچار حمله قلبی شد اما به دلیل نبود آمبولانس با وسیله شخصی به بیمارستان انتقال پیدا کرد. مربی این بازیکن در رابطه با او گفت: احسان متاسفانه دچار ایست قلبی شده بود ولی پس از انتقال به بیمارستان با دستگاه شوک، گویا قلب او مجددا به کار می‌افتد ولی او اکنون به دلیل پایین بودن سطح هوشیاری در کما است.

به گزارش اعتمادآنلاین، علی فیروزی یکی از پیشکسوتان فوتبال آبادان و سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان در رابطه با آخرین وضعیت این بازیکن به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: این بازیکن ابتدا به بیمارستانی در آبادان منتقل شد اما پزشکان آبادانی او را جواب کردند.

فیروزی ادامه داد: در ادامه این بازیکن به اهواز منتقل می‌شود و هم‌اکنون در این شهر بستری است. یکی از پزشکان معالج او گفته که احسان به یک داروی خاص احتیاج دارد که یا باید از خارج کشور وارد شود یا از ناصرخسرو تهیه شود! 

پیشکسوت فوتبال آبادان افزود: در ادامه به هر شکلی بوده این دارو به بیمارستان رسید ولی پزشکان متوجه شدند یک قسمت از مغز این بازیکن دچار ضایعه شده و به همین دلیل شرایط خوبی ندارد. 

گفتنی است بعد از اتفاقی که برای بازیکن تیم کیانوش رخ داد هیئت فوتبال استان خوزستان تصمیم گرفت سایر بازی‌ها را به دلیل گرمای بیش از حد هوا لغو کند.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها