کد خبر: 613603
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۲۰:۱۵:۳۱
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

طارمی با ستاره لیگ برتر انگلیس در همسایگی ایران همبازی می‌شود

رسانه‌های خارجی امروز از علاقه‌مندی فنرباغچه ترکیه برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی و ویلفرد زاها خبر دادند.

طارمی با ستاره لیگ برتر انگلیس در همسایگی ایران همبازی می‌شود
کد خبر: 613603
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۲۰:۱۵:۳۱

پس از ملاقات ایجنت ویلفرد زاها ستاره کریستال‌پالاس با مدیران فنرباغچه، این ستاره لیگ برتر به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، طبق گزارش‌ها، ممکن است ویلفرد زاها از کریستال‌پالاس به فنرباغچه بپیوندد چراکه گزارش شده است ایجنت او این هفته با یکی از غول‌های سوپرلیگ ترکیه دیدار کرده است. قرارداد این وینگر تکنیکی در ماه ژوئن به پایان می‌رسد.

این ستاره که قبلاً مشتریان بزرگی داشت پیش از این با گالاتاسرای در سوپرلیگ ترکیه مرتبط بوده است، اما فنرباغچه نیز او را به چشم یک کاندیدای قوی برای کمک به تقویت تیم خود در فصل آینده می‌بیند.

قرارداد این بازیکن 30 ساله با پالاس در پایان ژوئن به پایان می‌رسد و او ممکن است آخرین بازی خود را برای این باشگاه انجام داده باشد، زیرا قرار است ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست بدهد. روی هاچسون، سرمربی پالاس، روز جمعه اطلاعات بدبینانه‌ای در مورد آمادگی این وینگر ارائه کرد.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «به نظر می‌رسد مصدومیت ویلی جدی‌تر از چیزی است که ما تصور می‌کردیم. من می‌ترسم او در این فصل دیگر بازی نکند.»

نکته جالب توجه برای هواداران فوتبال در ایران این است که همین امروز گزارش‌هایی مبنی بر علاقه‌مندی فنرباغچه برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی ستاره پورتو نیز منتشر شد. طبق اعلام رسانه‌های ترکیه، طارمی در کانون توجه این باشگاه ترکیه‌ای قرار گرفته که هم‌اکنون تحت هدایت ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی سابق بنفیکا است.

صفحه رسمی شبکه SPORT TV، بزرگ‌ترین شبکه ورزشی پرتغال که تمامی مسابقات ورزشی از جمله رقابت‌های لیگ برتر این کشور را پوشش می‌دهد، در توییتر خود مدعی شد باشگاه فنرباغچه ترکیه در اندیشه جذب مهدی طارمی است. طبق اطلاعات منتشرشده در یکی از رسانه‌های ترکیه، این باشگاه اولین پیشنهاد خود به مبلغ 10 میلیون یورو را به این بازیکن ارائه کرده است.

به این ترتیب، امکان همبازی شدن ستاره فوتبال کشورمان با ستاره لیگ برتر انگلیس در کشوری در نزدیکی ایران وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها