کد خبر: 586234
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۳:۲۱:۲۲
| |

مهدی طارمی به منچستریونایتد نزدیک شد

یک روزنامه پرتغالی مدعی شد ریو فردینانند به دنبال انتقال مهدی طارمی به منچستریونایتد است.

مهدی طارمی به منچستریونایتد نزدیک شد
کد خبر: 586234
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۳:۲۱:۲۲

به نظر می‌رسد که مهدی طارمی روز به روز، به رویای حضور در لیگ برتر انگلیس نزدیک می‌شود. روزنانه آبولا در شماره امروز خود نوشته است که مهاجم ایرانی از طریق ریو فردیناند راهی لیگ جزیره خواهد شد چرا که مدیربرنامه‌های طارمی، با شرکت ستاره سابق منچستر قرارداد دارد و در واقع فردیناند و همکارانش، ایجنت مهاجم بوشهری محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرورزشی، ریو فردیناند یک چهره برجسته در تاریخ منچستریونایتد است که اکنون زندگی خود را به عنوان یک مفسر ورزشی و همچنین به عنوان نماینده بازیکنان سپری می‌کند. ستاره سابق شیاطین سرخ، به توانایی‌های طارمی خیره شده و پس از ثبت وکالت نامه ای با طارمی، در تلاش است تا انتقال این بازیکن ایرانی به بازار انگلیس را فراهم ‌کند.

یک ایرانی، مدیر برنامه طارمی است اما او با ادعای ریو فردیناند موافقت کرد تا پلی برای حضور طارمی در لیگ برتر باشد. بازیکن سابق منچستریونایتد اکنون نقاط ورود احتمالی طارمی به لیگ برتر را تجزیه و تحلیل خواهد کرد، زیرا از قبل می‌داند باشگاهی که طارمی می‌خواهد به آنجا برود، همیشه باید یک باشگاه با طرح و برنامه ریزی عالی باشد و نه تیمی در انتهای جدول، زیرا این بازیکن به پروژه ورزشی اولویت زیادی می‌دهد.

245987

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها