کد خبر: 451975
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۰:۰۷:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

فقط مسی!

روزنامه های ورزشی اروپا، در اولین روز هفته، نگاهی داشته اند به نتایج فوتبال در لیگ های مختلف اروپا، قهرمانی فرشتپن در آخرین گرندپری فرمول یک سال 2020 و همچنین قهرمانی لوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی مرسدس بنز و آینده این راننده بریتانیایی با مرسدس.

فقط مسی!
کد خبر: 451975
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه های ورزشی اروپا، در اولین روز هفته، نگاهی داشته اند به نتایج فوتبال در لیگ های مختلف اروپا، قهرمانی فرشتپن در آخرین گرندپری فرمول یک سال 2020 و همچنین قهرمانی لوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی مرسدس بنز و آینده این راننده بریتانیایی با مرسدس. در ادامه نگاهی می کنیم به روزنامه های ورزشی اروپا در چهاردهمین روز از ماه دسامبر.

روزنامه‌های انگلیس: بیدارشو

مثل همیشه این گزارش را با روزنامه های ورزشی بریتانیا آغاز می کنیم. روزنامه های انگلیسی، بعد از پایان هفته دازدهم، لیگ برتر جزیره، نگاهی داشتند به نتایج این رقابت ها و وضعیت تیم های مختلف. شاید مهمترین خبر روزنامه های ورزشی بریتانیا، تساوی لیورپول برابر فولام و همچنین درگیری گرانیت ژاکا در بازی برابر برنلی و اخراجش از زمین بود. این رسانه ها البته نگاهی هم به پیروزی آنتونی جاشوآ برابر بوکسور بلغار داشتند و از احتمال مبارزه این بوکسور با تایسون فیوری نوشتند. قهرمانی همیلتون در فرمول یک و آینده اش در مرسدس هم دیگر خبر مهم روزنامه های بریتانیایی بود.

روز نامه گاردین، در صفحه ورزشی خودش، نگاهی داشت به درگیری ژاکا، با بازیکن برنلی و عصبانیت آرتتا از این رفتار ژاکا. گاردین البته نگاهی هم به تساوی شب گذشته لیورپول برابر فولام داشته است. قهرمان سال گذشته لیگ جزیره، به سختی توانست برابر فولام یک امتیاز کسب کند و همین موضوع باعث شده تا رسانه های انگلیسی، شرایط این تیم را زیر نظر داشته باشند. گاردین از احتمال توافق تایسون فیوری و آنتونی جاشوآ برای برگزاری یک دیدار حساس بوکس، در روزهای آینده خبر داده است.

روزنامه متیرو، در صفحه ورزشی خودش، عکسی از یوگن کلوپ را منتشر کرده است و تیتر بیدارباش را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. مترو البته از برگزاری دیدار تایسون فیوری و آنتونی جاشوآ خبر داده است و از آن به عنوان مبارزه بزرگ یاد کرده است. مقام سومی همیلتون در آخرین گرندپری سال 2020 دیگر تیتر این روزنامه انگلیسی است.

روزنامه دیلی تلگراف هم عکسی از درگیری ژاکا، بازیکن آرسنال را در صفحه اول خودش چاپ کرده است و دلیل شکست آرسنال را همین درگیری ژاکا و کارت قرمز او عنوان کرده است. البته این روزنامه مصاحبه هملیتون را هم با تیتر شانس آوردم که زنده ام، کار کرده است. دیلی تلگراف، با انتشار عکسی از آنتونی جاشوآ، خبر از احتمال مبارزه او با تایسون فیوری داده است.

روزنامه دیلی اسپورت هم با تیتر بیدارشو، به تساوی لیورپول برابر فولام پرداخته است.

روزنامه استار اسپورت هم با تیتر مبارزه بزرگ 200 میلیون پوندی، به دیدار حساس جاشوآ و فیوری، 2 بوکسور بزرگ بریتانیایی پرداخته است.

1

2

3

4

5

روزنامه‌های پرتغال: جام حذفی

روزنامه آبولا، چاپ پرتغال هم نگاهی داشته به جام حذفی این کشور و پیروزی پورتو و بنفیکا در این رقابت ها. این روزنامه عکسی از شادی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو را هم در صفحه اول خودش به چاپ رسانده است. طارمی، در بازی شب گذشته پورتو، گل اول این تیم را برابر توندلا، به ثمر رساند. طارمی بعد از این دیدار به خبرنگران گفت: «ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما مهم بردن مسابقه بود که این کار را انجام دادیم. من حضور در پورتو را دوست دارم و خیلی راضی هستم. من همیشه روی کمک به تیم تمرکز می‌کنم.»

1

روزنامه‌های ایتالیا: سری A تیتر اصلی

روزنامه های ورزشی ایتالیا هم نگاهی داشتند به رقابت های سری A ایتالیا و پیروزی اینتر و یوونتوس و توقف میلان برابر پارما.

روزنامه کوریره دلو اسپورت، با انتشار عکسی از بازیکنان یوونتوس، ناپولی، اینتر و میلان، بازی های این تیم ها در سری A را بررسی کرده است. دیدارهایی که با توقف صدرنشین ایتالیا و پیروزی تیم های تعقیب کننده آن به پایان رسید.

روزنامه گازتا دلو اسپورت هم عکسی از رونالدو و لوکاکو را در صفحه اول خودش منتشر کرده و تیتر بازگشت هیولاها را برای آن انتخاب کرده است. گازتا البته شادی گل تئو هرناندز، بازیکن میلان را هم در صفحه اول خودش به چاپ رسانده و با تیتر ممنون تئو، به گلزنی این بازیکن در دیدار شب گذشته میلان برابر پارما اشاره کرده است. میلان با دبل هرناندز، بازی را به تساوی کشاند تا باخت را با تساوی عوض کند.

توتو اسپورت هم عکسی از هالند، را منتشر کرده است که از این روزنامه بابت انتخابش به عنوان پسر طلای فوتبال تشکر کرده است. این روزنامه البته به درخشش دیبالا در بازی شب گذشته یوونتوس هم اشاره کرده است. بازیکنی که به احتمال زیاد، تابستان آینده این باشگاه ایتالیایی را ترک می کند.

1

2

3

روزنامه‌های اسپانیا: فقط رئال مادرید و بارسلونا

در ادامه به روزنامه های اسپانیایی می پردازیم و در ابتدا به صفحه اول مارکا نگاهی می کنیم که عکسی از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا را در صفحه اول خودش به چاپ رساند ه و با تیتر میدان مین به استقبال دور حذفی این رقابت ها رفته است.

روزنامه as اسپانیا اما با انتشار عکسی از کریم بنزما، تیتر «بنزما یک مهاجم کامل» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. درخشش این روزهای بنزما در رئال مادرید باعث شده تا این تیم دوباره به کورس قهرمانی بازگردد. as البته نگاهی هم به بازی شب گذشته بارسلونا داشته است. دیداری که با گلزنی مسی به پایان رسید و لیونل مسی هم ششصدمین گلش را برای بارسلونا به ثمر رساند.

روزنامه موندو اسپانیا هم با تیتر پایان خوش، به پیروزی شب گذشته بارسلونا برابر لوانته پرداخته است. دیداری که با گلزنی مسی به پایان رسید. موندو البته به قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا هم نیم نگاهی داشته است و تیتر دورتموند حریف مورد پسند، نوشته است که دورتموند، بهترین گزینه برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

روزنامه اسپورت هم با انتشار عکسی از لیونل مسی در بازی شب گذشته بارسلونا برابر لوانته، تیتر «فقط مسی» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. بارسلونا شب گذشته، با تک گل لیونل مسی، توانست لوانته را شکیت دهد و با 17 امتیاز به رده هشتم جدول لالیگا برسد. شاکردان کومان که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاشتند به این برد احتیاج زیادی داشتند و همین موضوع هم باعث شده تا رسانه های کاتالان، حسابی از این پیروزی خوشحال باشند.

2

1

3

4

روزنامه‌های فرانسه: گلوله‌ای در پا

روزنامه اکیپ فرانسه، آخرین روزنامه ای است که آن را مرور می کنیم. این روزنامه ورزشی، عکسی از لحظه مصدومیت نیمار را در صفحه اول خودش منتشر کرده است و با تیتر گلوله ای در پا، به مصدومیت این مهاجم برزیلی پرداخته است. نیمار در بازی شب گذشته پاری سن ژرمن برابر المپیک لیون، به شدت از ناحیه زانو مصدوم شد و با گریه زمین بازی را ترک کرد. همین موضوع باعث شده روزنامه اکیپ صفحه اصلی خودش را به مصدومیت این بازیکن اختصاص دهد. قهرمانی ورشتپن، راننده تیم ردبول در گرندپری ابوظبی، نیز دیگر خبری است که این روزنامه به آن پرداخته است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها