کد خبر: 607413
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۷:۲۲:۵۲
| |

نتیجه شکایت رئیس عزل شده به زودی اعلام می شود؛

عزم عزیزی خادم برای بازگشت جزم شد

عزیزی خادم به دادگاه شکایت کرده و خود را رئیس قانونی فدراسیون فوتبال می داند

عزم عزیزی خادم برای بازگشت جزم شد
کد خبر: 607413
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۷:۲۲:۵۲

بعضی از چهره‌های مطرح فوتبالی مثل داریوش مصطفوی و امیر عابدینی اعتقاد داشتند عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال خوب کار کرد و سریع ترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی را رقم زد. البته همان‌طور که می‌دانید عزیزی خادم بعدها دچار دردسرهای زیادی شد و به زعم بعضی از دوستانش با یک کودتای عجیب جای خود را به مهدی تاج داد اما حالا او دست به شکایت شده و می خواهد به هر شکل ممکن حق خود را پس بگیرد.

به گزارش ورزش و مردم امروز، عزیزی خادم به دادگاه شکایت کرده و خود را رئیس قانونی فدراسیون فوتبال می‌داند اما باید دید آیا این شمایت در نهایت به سرانجام می‌رسد یا نه؟

 عزیزی خادم پروسه برکناری خود را از نظر قانونی درست نمی داند و می گوید همچنان رئیس قانونی فدراسیون فوتبال است. حالا باید دید آیا او از نظر حقوقی می‌تواند ادعای خود را ثابت کند یا نه؟ دوستان این مدیر همچنان معتقدند که حق با اوست و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نباید آن اشتباه را انجام می داد.

ورزش و مردم امروز عزیزی خادم

 باید دید طی ماه های آینده شاهد اخبار جدیدی در فدراسیون فوتبال خواهیم بود؟ آیا مهدی تاج می‌ماند و به کارش ادامه می دهد و یا قرار است در آستانه جام ملتهای آسیا اتفاق مهمی در خیابان سئول بیفتد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات فعلاً باید منتظر بمانیم اما همین قدر بدانید که عزم عزیزی خادم برای بازگشت به فوتبال جزم شده و او می خواهد حق خود را پس بگیرد. رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران همچنان اعتقاد دارد برکناری اش از فدراسیون یک کار کاملاً غیر فوتبالی و از پیش تعیین شده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها