کد خبر: 600033
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۶:۰۰:۵۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال بی‌خیال شکایتش نمی‌شود!

ماجرای عضو حقوقی هیات رئیسه چیست؟

یکی از نزدیکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اعتمادآنلاین گفت عزیزی خادم قرار است در مورد شکایت خود برای ابطال انتخابات کنفرانس خبری برگزار کند.

رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال بی‌خیال شکایتش نمی‌شود!
کد خبر: 600033
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۶:۰۰:۵۰

چند روز پیش شکایت رئیس فدراسیون فوتبال از اعضای هیات رئیسه سابق و فعلی فدراسیون فوتبال منهای احمدرضا براتی عضو حقوقی هیات رئیسه رسانه‌ای شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در روزهای بعد طبق گزارشی که روزنامه اعتماد منتشر کرد مشخص شد عزیزی خادم با طرح شکایت از کسانی که نامه عزل موقت او را بدون مستندات امضا کرده و اجازه حضور او در مجمع را ندادند، به دنبال ابطال انتخابات شهریور ۱۴۰۱ است.

روز گذشته برخی از افراد نزدیک به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کردند عزیزی خادم قصد داشته کنفرانس خبری در این زمینه برگزار کند اما به دلیل رسانه‌ای شدن شکایتش از انجام این کار منصرف شده است. این افراد اطلاع دادند دلیل شکایت نکردن عزیزی خادم از احمدرضا براتی این بوده که رئیس سابق تصور می‌کرده براتی نامه عزل او را امضا نکرده و تا لحظه آخر به او وفادار مانده است!

در همین زمینه یکی از نزدیکان شهاب‌الدین عزیزی خادم به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داد در روزهای آینده رئیس سابق فدراسیون یا در یک کنفرانس خبری یا با حضور در رسانه ملی پیرامون این شکایت جنجالی توضیحاتی خواهد داد. این فرد مطلع گفت رسانه‌ای شدن شکایت ربطی به تعویق یا برگزار نشدن کنفرانس خبری نداشته است.

این فرد مطلع که با تیم حقوقی رئیس عزل‌شده فدراسیون در ارتباط است گفت بر اساس مستندات و شواهد جمع آوری‌شده که در اختیار دادگاه قرار گرفته، عزیزی خادم مصمم به لغو انتخابات شهریور ۱۴۰۱ است. او به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت فدراسیون فوتبال باید در این شرایط در ایجاد تعهدات جدید، مخصوصاً تعهدات مالی، احتیاط کند!

او همچنین راجع به ابهاماتی که در مورد شکایت نکردن رئیس فدراسیون از براتی منتشر شده گفت، آقای براتی نامه ابتدایی عزل را که به امضای چهار نفر از اعضای هیات رئیسه رسیده بود و همین‌طور نامه ارجاع پرونده رئیس سابق فدراسیون به کمیته اخلاق را امضا نکرده بود. طبق اطلاعاتی که این فرد در اختیار خبرنگار اعتمادآنلاین قرار داده، وکلای عزیزی خادم بر همین اساس تصمیم گرفتند فعلاً نام براتی را از بقیه جدا کنند هرچند ممکن است در آینده تصمیم دیگری در این زمینه اتخاذ کنند یا حتی قاضی پرونده تشخیص دهد که این عضو هیات رئیسه نیز باید در مقام پاسخگویی قرار بگیرد.

یک فرد حقوقی که نخواست نامی از او برده شود در این باره گفت، با توجه به مدارک موجود و تعیین تکلیف نشدن وضعیت شهاب عزیزی خادم در مجمع فدراسیون به عنوان بالاترین رکن فوتبال که نقض‌کننده اساسنامه فدراسیون فوتبال و اساسنامه فیفاست، احتمال زیادی وجود دارد انتخابات شهریور ۱۴۰۱ که به پیروزی مهدی تاج منجر شد لغو شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها