امسال نتوانستم کنار پسرم باشم؛

پشت پرده اشک‌های مادر سردار آزمون/ ناحقی‌هایی شد که ما را زده کردند

مادر سردار آزمون تایید کرد که سردار آزمون دیگر در حوزه والیبال تیم داری نخواهد کرد.

پشت پرده اشک‌های مادر سردار آزمون/ ناحقی‌هایی شد که ما را زده کردند
کد خبر: 604504
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ۱۴:۲۰:۳۹

سردار آزمون در فصل گذشته لیگ برتر والیبال بانوان با تیم سریک گنبد حضور پیدا کرد. جایی که او به همراه اعضای خانواده اش تیم تمام و کمالی را به لیگ والیبال فرستاد و توانست عنوان نایب قهرمانی را نیز کسب کند. در حوزه تیم داری کسی که پا به پای سردار حرکت کرد مادرش بود. او همواره در دوران حرفه ای سردار آزمون کنارش بوده است و در سختی‌ها او را حمایت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، گفتگویی با او در رابطه با پایان تیم داری سردار آزمون در لیگ برتر والیبال بانوان و همچنین ماجرای مادربزرگ شدن او انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

سردار چند وقت قبل اعلام کرد که پدر شده است، چه احساسی داشتید وقتی این خبر را متوجه شدید؟

در همان بازی سایپا و سریک اگر خاطرتان باشد تصاویری از من در حال گریه کردن منتشر شده بود، به خودتان گفتم که خبرگزاری ها تیتر زدند من برای برد سریک گریه کردم ولی این نبود و من به خاطر یک مسئله دیگر گریه کردم. آن گریه به خاطر همین مسئله بود. آن جا وقتی بعد از بازی تماس تصویری گرفتیم متوجه شدم که همسرش حامله است و به خاطر همین از خوشحالی آن موضوع به گریه افتادم. لحظه خیلی خاص و احساسی بود.

شما خودتان برایتان فرقی می کند نوه‌تان دختر یا پسر باشد؟

نه واقعا اصلا برای من مهم نیست. فقط می خواهم سالم باشد و به سلامت به دنیا بیاید و سال های سال با سلامتی و آرامش زندگی کند. همین که سالم باشد همه دنیا را به من داده اند.

حالا یک سری سوالات هست که ببشتر جنبه شوخی دارد، مثل این که شما اسم خاصی را در نظر دارید که دوست داشته باشید سردار روی فرزندش بگذارد؟

فعلا حسابی منتظر این هستم که جنسیت این بچه معلوم شود. الان هنوز معلوم نیست. هر وقت دختر یا پسر بودنش مشخص شد نامش را هم انتخاب می کنیم. تا الان واقعا به این ماجرا فکر نکردم ولی وقتی جنسیت معلوم شد حسابی فکر می کنیم.(با خنده)

سردار سال هاست ورزش حرفه ای می کند و مدام در تمرینات بوده است. دوری از او سخت نیست؟

من اصلا و ابدا از سردار دور نبودم. همین که پای سردار به لورکوزن رسید من هم برای این که کنارش باشم اقدام کردم ولی واقعا گرفتن ویزای آلمان خیلی سخت است. دعوت نامه می آید ولی از خود سفارت و کنسول گری دعوت نمی کنند. به خاطر همین مسئله در حال حاضر که سردار در آلمان است کمی برای رفتن به آنجا اذیت می شوم و مشکل دارم. من حتی تا سال پیش عید را کنارش بودم. کلا شرایط طوری نبوده که از او دور بمانم و سعی می کنم از نزدیک حمایتش کنم.

امسال عید شرایط چه طور است؟

امسال دیگر سردار عید را خودش پیش من در ایران بود.

در گلستان سنت خاصی برای زمان نوروز و عید دارید؟

ما عید نوروز را به شکل عادی همه جای ایران برگزار می کنیم. عید فطر و عید قربان برایمان خیلی مهم است و خیلی ویژه برگزار می کنیم. برای عید نوروز همان سنت هفت سین و لحظه سال تحویل را داریم. ما سه روز را در زمان عید فطر و عید قربان در تفریح و جشن هستیم.

آیا تصمیم سردار برای تیم داری نکردن در لیگ والیبال جدی است؟

بله کاملا جدی است.

چه طور این طور شد؟ چون برای اولین سال نتیجه خوبی هم گرفتند.

آن حواشی که وجود داشت را که دیدید، ناحقی هایی شد که ما را زده کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها