کد خبر: 603774
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۴ ۲۱:۰۰:۵۸
| |

سکوت سردار شکست

سردار آزمون: از رفتار حرفه‌ای قلعه‌نویی ممنونم

سردار آزمون بالاخره به حواشی به وجود آمده پیرامون او و تیم ملی در روزهای اخیر واکنش نشان داد

سردار آزمون: از رفتار حرفه‌ای قلعه‌نویی ممنونم
کد خبر: 603774
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۴ ۲۱:۰۰:۵۸

سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی فوتبال مردان کشورمان که حاضرنشدنش در اردوی اخیر تیم‌ملی برای بازی با روسیه و کنیا و همزمان انتشار تصاویری از والیبال‌بازی کردن او در گنبد، به بحث‌ها و حواشی زیادی دامن زده بود، درباره ماجرا گفته«دیدم که یکی دو روز پیش تصاویری از والیبال بازی کردن من پخش شد که برخی آن را توهین به تیم ملی تلقی کردند اما هیچ وقت این طور نبوده است. علی دایی یکی از الگوهای من بوده که همیشه با غیرت و تعهدش به تیم ملی به یاد آورده می شود و من هم همیشه سعی کردم که اینگونه باشد. در مورد حضور من در سالن والیبال نیز ماجرا این طوری بوده که یک مسابقات چهارجانبه در گنبد برگزار شد و من به اصرار همشهری هایم و برای شادی آن ها در این مسابقات شرکت کردم. هیچ وقت نخواستم به تیم ملی پشت کنم و این بار هم اینگونه نبوده است. من حتی برای این والیبال بازی کردن هم از باشگاه بایرلورکوزن هم اجازه گرفته بودم.» 

به گزارش ورزش۳، او افزوده: «بحث عدم حضور من در اردوی تیم ملی فوتبال فقط مربوط به مسائل شخصی بوده است. من برای انجام برخی کارهای مربوط به سربازی به گنبد آمده بودم. همچنین همسرم هم باردار است و من درخواست کردم که در این لحظات کنار او باشم. از آقای قلعه نویی هم تشکر می کنم که این موضوع را کاملا درک کرد و به من اجازه دادند که کنار خانواده و همسرم باشم.»

آزمون گفته: «من امروز با آقای قلعه‌نویی تماس گرفتم و با ایشان به شکل مفصل صحبت کردم. اگر چیزی هم وجود داشته فقط سوءتفاهم بوده و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و من می‌خواهم با قدرت و با تمام وجود به کارم در تیم ملی ادامه دهم. همچنین از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که دیروز در کنفرانس مطبوعاتی از من حمایت کرد و امیدوارم در ادامه بتوانم پاسخ اعتماد ایشان را بدهم.
همانطور که گفتم من همیشه با تمام وجود برای تیم ملی کشورم به میدان رفته ام و تا وقتی هم که لباس تیم ملی را بپوشم همچنان این کار را انجام خواهم داد. من قطعا در اردو های بعدی با تمام قدرت حاضر خواهم شد تا در کنار بچه ها برای یک هدف یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا بجنگیم.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها