کد خبر: 596925
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۱:۴۸:۰۱
| |

از پشت کوه نیامده‌ایم؛

حمله آزمون به مسئولان فدراسیون؛ شما سم هستید و باید پاکسازی شوید!

مدیر عامل سریک گنبد انتقادات تندی از مسئولان فدراسیون والیبال داشت.

حمله آزمون به مسئولان فدراسیون؛ شما سم هستید و باید پاکسازی شوید!
کد خبر: 596925
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۱:۴۸:۰۱

خلیل آزمون مدیرعامل سریک گنبد، هنوز هم حسابی از فدراسیون والیبال شاکی است‌. او در حالی که تیم والیبال زنانش با باخت ۳-صفر مقابل پیکان ، لیگ برتر را با نائب قهرمانی تمام کرد، تهدید به عدم تیمداری واستعفا از ریاست هیات‌گنبد کرد. پدر سردار آزمون مهاجم ملی پوش فوتبال به‌ تک بازی فینال،انتقاد دارد:«من سر در نمی آورم ، فدراسیون اول سال می گوید بازی در تهران برگزار شود.مگر تهران چه دارد که تمرکز باید آنجا باشد؟این همه تیم های دیگر زحمت می کشند، تماشاگر می آورند، ما باید هزینه کنیم تا تماشاگر به تهران بیاوریم. باید بازی فینال را رفت و برگشت می کردند. اگر فینال دو بازی بود ما اعتراض نداشتیم.»

به گزارش خبرآنلاین، او از اینکه تنها مردی بوده که با شروع بازی از سالن بیرون شده، خیلی عصبانی است:«چرا برای پخش مستقیم بازی گفتند مرد در سالن نباشد؟ در واقع من موقع گرم کردن تیمم در سالن بودم، اما با شروع بازی من را بیرون کردند و گفتند از اتاق شیشه ای نگاه کن. در حالی که فیلمبردار بازی، گزارشگر، مدیر پخش، روابط عمومی مرد بودند. اصلا از آن بالا که بازی مشخص نبود. من بابت این رفتار عصبانی شدم. دختران والیبال در بازی کامل ترین حجاب را دارند. اگر حرف نبود مرد در سالن است پس هیچ مردی نباید باشد، نه اینکه بقیه باشند و فقط من مدیرعامل نباشم.»

اگر بعضی تیم ها در فصل های قبل به خاطر بی پولی در لیگ برتر ماندنی نشدند، اما سریک گنبد به رغم داشتن منابع مالی خوب و صعود تیمش به فینال لیگ برتر، شاید به گفته پدر سردار آزمون، به خاطر اعتراض، فصل‌ بعد نباشد:«من سال آینده دیگر تیمداری نمی کنم، این تهدید نیست و فصل بعد تیم ما بازی نمی کند، حتی ریاست هیات والیبال گنبد را تحویل می دهم و همین جا می گویم استعفا دادم و تمام. این رفتارها حالم را به هم می زند. البته با شهرداری گنبد هم بعد از لیگ کار دارم اما فدراسیون به من مدیرعامل و پیشکسوت والیبال احترام نگذاشت. آنهایی که معلوم نیست کجای ورزش بوده اند. آنهایی که برای این ورزش سم‌ هستند و باید پاکسازی شوند.»

خلیل آزمون به عدم‌استعدادیابی فدراسیون هم انتقاد می کند:« من چرا باید با این شرایط هر سال خودم را از بین ببرم؟برای چه کسی و چه چیزی؟ برای فدراسیون که بازیکن جدید بیاورم؟ من نباید استعداد یابی کنم، من به خاطر حمایت از دختران مستعد گنبد آمدم وسط میدان، نه قهرمانی . بازیکنانی مثل مریم قاضی زاده ، لیبروی ۱۳ ساله که می تواند بهترین لیبروی ایران شود. اما فدراسیون تا به حال استعدادیابی نکرده و سن بازیکنان هم بالا رفته و با این فرمان تا یکسال دیگر استعدادی نداری.نمی خواهند؛ والیبال زنان را تعطیل کنند.»

مدیر عامل سریک گنبد معتقد است فدراسیون باید به همه باشگاه ها به یک چشم نگاه کند:« فدراسیون این همه به پیکان و سایر تیم ها محبت کرده، کمی هم به سریک توجه کند. ما ایده جدیدی برای حضور در جام باشگاه های آسیا داشتیم. می خواستیم بازیکنان زنیت سنت پترزبورگ را به عنوان یار کمکی در این رقابتها داشته باشیم. کدام تیم در لیگ یک میلیارد و نیم پاداش به بازیکنان و کادر فنی اش داده؟ بقیه تیم ها حتی ۵ ریال هم نداده اند؛ کدام تیم قبل از بازی پلی آف ۵ درصد قرارداد بازیکنانش را بالا برده و ۱۰ میلیون هم پاداش صعود به فینال داده؟ من با احترام به تیم پیکان می گویم ما رفتاری اروپایی داشتیم. ما با باشگاه زنیت سنت پترزبورگ برای داشتن چند بازیکنش در جام باشگاه های آسیا قول و قرار گذاشته بودیم. ما ازپشت کوه نیامده ایم و تیمداری حرفه ای را خیلی خوب بلدیم. من از دیدن ناظران سن بالا و خسته در بازیها تعجب کردم، چرا فدراسیون از جوانان متخصص استفاده نمی کند؟ ما اعجوبه جوان در والیبال زنان کم نداریم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها