حضور عنایتی و هاشمیان صحت دارد؟

۳ دستیار خارجی در کادرِ امیر قلعه‌نویی

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در نظر دارد سه دستیار خارجی از کشورهای مختلف را در کادر فنی‌اش داشته باشد.

۳ دستیار خارجی در کادرِ امیر قلعه‌نویی
کد خبر: 602094
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۲:۳۷:۴۳

امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران امشب (دوشنبه) از کرمان به تهران می‌آید تا جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های آینده تیم ملی، بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه، معرفی دستیارانش و ... برگزار کند.

به گزارش تسنیم، قلعه‌نویی در نظر دارد حداقل سه دستیار خارجی در کادر فنی خود داشته باشد که شامل دستیار اول، مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان‌هاست. برای دستیار اول یکی از گزینه‌های قلعه‌نویی از کشور پرتغال است. سرمربی تیم ملی همچنین روی تاوارس مربی پیشین گلرهای سپاهان را در نظر دارد، اما از آنجایی که این مربی با یکی از باشگاه‌های برزیلی قرارداد دارد، فرصت خواسته است تا شرایط و پیشنهاد تیم ملی ایران را بررسی کند و در صورتی که امکان فسخ قرارداد داشته باشد، به کادر فنی قلعه‌نویی اضافه شود. برای مربی بدنساز نیز یکی از گزینه‌های قلعه‌نویی از کشور کرواسی است.

سرمربی تیم ملی همچنین دو تا سه دستیار ایرانی نیز مدنظر دارد که هنوز به جمع‌بندی برای انتخاب نفرات نرسیده است. اگر چه صحبت از رضا عنایتی و وحید هاشمیان شده، ولی گفته می‌شود قلعه‌نویی هیچ فردی را معرفی نکرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در مقطعی با تیم ملی در زمان هدایت دراگان اسکوچیچ همکاری می‌کرد، امکان دارد جزو گزینه‌های کادر فنی قلعه‌نویی باشد اما باید دید که دو طرف به جمع‌بندی می‌رسند یا نه.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها