کد خبر: 601845
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۳:۴۱
| |

دوست ندارم تو به شوهرم درس بدهی!

این خانم معلم، حسادت همسران فوتبالیست‌ها را برانگیخت + عکس

هنگامی که فوتبالیست های خارجی به انگلیس نقل مکان می‌کنند، یکی از اولین کارهایی که انجام می‌دهند استخدام مربی زبان است.

این خانم معلم، حسادت همسران فوتبالیست‌ها را برانگیخت + عکس
کد خبر: 601845
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۳:۴۱

هنگامی که فوتبالیست های خارجی به انگلیس نقل مکان می‌کنند، یکی از اولین کارهایی که انجام می‌دهند استخدام مربی زبان است. سارا دوک (Sara Duque) که به شش زبان پرتغالی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط است عموما اولین نفری است که برای آموزش زبان به فوتبالیست‌ها پا پیش می‌گذارد.

به گزارش روزیاتو، این معلم زیبا، جولیان آلوارز (Julian Alvarez)، ستاره آرژانتینی تیم من سیتی را یکی از مشتریان خود می‌داند. او پیش از آنکه به عنوان مربی زبان فوتبالیست‌ ها کار خود را شروع کند، وکیل ورزشی بود.

اشک های زیباترین فوتبالیست زن جهان که برای مدتی طولانی با فوتبال خداحافظی می‌کند

سارا دوک-۱پس از یک فصل حضور در لیگ برتر پرتغال، او از سال ۲۰۲۰ کار خود را گسترش داد. با این حال، به دلیل ظاهر خیره کننده‌اش – همسران یا شرکای زندگی چندین فوتبالیست او را از همکاری با پارتنرهای خود منع کرده‌اند.

سارا دوک-۲

دوک ادعا می‌کند که فرمول خاصی در آموزش سریع زبان به فوتبالیست ها با استفاده از چندین تکنیک حافظه دارد. او شاگردان زیادی دارد، اما شاید مهم‌ترین شاگرد او آلوارز برنده جام جهانی قطر باشد.

سارا دوک-۳این مهاجم منچسترسیتی قبلا در برخی از مصاحبه‌ها توانایی زیادی برای استفاده از واژگان انگلیسی خود نشان داده است. و دوک مشتاق بود که این بازیکن ۲۳ ساله را در اینستاگرام خود تحسین کند، جایی که او تقریبا ۱۵۰هزار دنبال کننده دارد.

اندکی پس از بازگشت آلوارز از قطر، این مربی چندزبانه عکسی از خود با او به اشتراک گذاشت و از پیشرفت او در داخل و خارج از زمین تمجید کرد.

اشرف حکیمی؛ دیوید بکهامِ مراکش که با یکی از زیباترین بازیگران زن جهان ازدواج کرده است

سارا دوک-۴او در توضیح این عکس نوشت: «از بالا بردن جام جهانی تا تسلط بر یک زبان جدید، استعداد شاگرد من حد و مرز ندارد!»

سارا دوک ادامه داد: «پیشرفتی چشمگیر در مدت زمانی به این کوتاهی. به شاگردم بسیار افتخار می‌کنم! در فوتبال، ارتباط شفاف بین بازیکنان برای اجرای استراتژی ها، تصمیم‌گیری در کسری از ثانیه و رسیدن به اهداف تیم ضروری است. به طور مشابه، در زندگی، ارتباطات موثر می‌تواند به ما در ایجاد روابط، حل مشکلات و مسیریابی در فرهنگ های جدید کمک کند.»

پس از اینکه سیتی ماه گذشته بورنموث را شکست داد، آلوارز به لطف دوک توانست در یک ویدیوی اینستاگرامی به هواداران خود توانایی‌اش در یادگیری زبان را نشان دهد. او به انگلیسی گفت: «سلام به همه، جولیان اینجاست. برای حمایت امروز از شما متشکرم و از اینکه گل زدم بسیار خوشحالم. یالا سیتی!»

پیشینه سارا دوک

سارا دوک-۵دوک حرفه خود را به عنوان معلم زبان نخبگان فوتبال آغاز نکرد. او در بلژیک به عنوان وکیل ورزشی شروع به کار کرد و قراردادها را تنظیم می‌کرد. اما دلش می‌خواست وارد فوتبال شود.

مربی زبان جذاب فوتبالیست های لیگ برتر انگلیسسارا دوک در کنار آرتو ملو بازیکن برزیلی که در لیورپول بازی می‌کند

این زن جذاب مدرک کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی ورزشی و مربیگری ذهنی از مدرسه فارغ التحصیلی رئال مادرید در اسپانیا گرفت. سپس به ایالات متحده رفت تا گواهینامه مربیگری بازی ذهنی را دریافت کند.

سارا دوک-۶کار در تیم پورتو به او اجازه داد تا برای اولین بار در نقش خود به عنوان معلم زبان ظاهر شود و هنر خود را به آزمایش بگذارد. او به چندین ستاره خارجی کمک کرد تا بهتر با هم تیمی ها و مربیان خود ارتباط برقرار کنند. و از آنجا به بعد خودش این راه را ادامه داد.

نارضایتی همسران فوتبالیست ها

سارا دوک-۷با وجود کمک به بسیاری از فوتبالیست‌ها برای جای گرفتن در سبک زندگی انگلیسی از طریق بهبود مهارت‌های زبانی، گویا شرکای زندگی برخی از این ستارگان فوتبالی چندان راضی نیستند.

به گزارش برنامه تلویزیونی آرژانتینی Invasores، بسیاری به او حسادت می‌کنند و دلشان نمی‌خواهد سارا دوک به همسر یا شریک زندگی‌شان درس بدهد. که با نگاهی به ظاهر این زن می‌توان دلیل آن را به خوبی متوجه شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها