کد خبر: 596420
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ۲۱:۱۱:۰۹
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

باد کردن رگ غیرت پپ برای اماراتی‌ها/ از صندلی‌ام تکان نمی‌خورم!/ به یوفا اعتماد ندارم!

در روزهای گذشته و بعد از رسانه‌های شدن اتهامات علیه منچسترسیتی شایعاتی در مورد جدایی احتمالی گواردیولا به گوش رسید. در نهایت این مربی به شایعات پاسخ داد.

باد کردن رگ غیرت پپ برای اماراتی‌ها/ از صندلی‌ام تکان نمی‌خورم!/ به یوفا اعتماد ندارم!
کد خبر: 596420
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ۲۱:۱۱:۰۹

منچسترسیتی با مالکیت شیخ منصور اماراتی بین سال‌های 2009 تا 2018 بیش از 100 قانون مالی را نقض کرده است. در صورت اثبات گناه‌کار بودن این تیم، ممکن است آنها با کسر امتیاز و سقوط به دسته‌های پایین‌تر مواجه شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در میان این همه جنجال پپ گواردیولا مصاحبه ای آتشین در حمایت از مدیران باشگاه انجام داده و قصد خود را برای ادامه حضور در باشگاه ابراز کرده است.

گواردیولا گفت: «من از این صندلی تکان نمی خورم. من می توانم بیشتر از همیشه به شما اطمینان دهم که می خواهم بمانم. گاهی اوقات شک دارم، هفت سال در هر کشوری زمان زیادی است اما حالا نمی‌خواهم اینجا را ترک کنم.»

او ادامه داد: «ببینید چه اتفاقی برای یوفا افتاد. به [مدیران تیم منچسترسیتی] گفتم چه شد؟ آنها جواب دادند پپ، ما هیچ اشتباهی نکردیم. ما آن را ثابت می‌کنیم. مساله همین است. چرا نباید به مردم خودم اعتماد کنم؟ چرا باید به مدیران اجرایی یا مالکان 19 باشگاه، 9 باشگاه، یا نهادی مثل یوفا اعتماد کنم؟»

پپ تاکید کرد:«نه، من به مردمم اعتماد دارم. بین آنها و مردمم، من به مردمم اعتماد دارم. حتی یک ثانیه به دیگران اعتماد نمی‌کنم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها