کد خبر: 600859
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۱:۳۰:۲۱
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دخیا پاسخ هواداران عصبانی منچستر را داد/ پیام خاص گلر یونایتد بعد از تحقیر تاریخی

داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد بعد از شکست سنگین این تیم مقابل دشمن قدیمی برای هواداران یونایتد پیامی را ارسال کرد

دخیا پاسخ هواداران عصبانی منچستر را داد/ پیام خاص گلر یونایتد بعد از تحقیر تاریخی
کد خبر: 600859
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۱:۳۰:۲۱

داوید دخیا اذعان دارد نتایجی مانند شکست 7-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول «نباید اتفاق بیفتد» و شیاطین سرخ «لحظه ای فاجعه بار» را از سر گذراندند.

به گزارش اعتمادآنلاین، قهرمان اخیر جام کارابائو در آخرین بازی خود در لیگ برتر شکستی تاریخی را مقابل سرسخت‌ترین رقیب خود متحمل شد. دریافت هفت گل بدون پاسخ باعث شد تا سنگین‌ترین شکست تاریخ یونایتد رقم بخورد. دروازه بان اسپانیایی تیم داوید دخیا پذیرفت عملکرد تیم در مرسی ساید غیرقابل قبول بود.

دخیا در پیامی که برای هواداران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است نوشت: «می دانم که این پیام ها در چنین روزی خوب جواب نمی‌دهند. این یک لحظه فاجعه بار برای ما بود و این نتایج نباید اتفاق بیفتد، به خصوص با وجود مسیر که همه ما در آن هستیم. ما در قبال این باشگاه وظیفه داریم، مسئولیت داریم که آن را نشان دهیم، اما فرصت‌های زیادی برای نگاه کردن به آینده داریم، بازی‌های زیادی به سرعت پیش می‌آیند و باید تمرکزمان را روی آن‌ها قفل کنیم.»

یونایتد در نیمه اول مقابل لیورپول عملکرد برابری داشت، اما در دقیقه 43 کودی گاکپو میزبان را از بن بست خارج کرد. شیاطین سرخ پس از آن متحمل شدیدترین سقوط در نیمه دوم شدند، زیرا بازیکنانی مانند محمد صلاح، داروین نونیز و روبرتو فیرمینو کار را دست گرفتند.

یونایتد در کنار باخت 7-0 مقابل وولوز در دسامبر 1931، در برابر استون ویلا در دسامبر 1930 و بلکبرن روورز در آوریل 1926، سنگین ترین شکست‌های رقابتی خود را متحمل شده بود.

یونایتد باید به سرعت از یک شکست تحقیرآمیز که باعث پرسیده شدن سوالات ناراحت کننده ای از چهره های ارشد باشگاه می‌شود حدا شود. در حالی که مردان تن هاگ این فرصت را پیدا می کنند تا در روز پنجشنبه در دیدار با رئال بتیس در لیگ اروپا، بازی مرسی ساید را به فراموشی بسپارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها