مخاطب رئیس کمیته بدوی انتخابات که بود

رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال درباره مخاطب خود در کلیپ جنجالی که از وی در انتخابات فدراسیون منتشر شده توضیحاتی ارائه کرد.

مخاطب رئیس کمیته بدوی انتخابات که بود
کد خبر: 572191
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۱:۰۸:۴۰

انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون به اتمام رسید.

به گزارش فارس، پس از برگزاری این مجمع، در روزهای اخیر کلیپی از صحبت‌های علی فلاحتی، رییس کمیته بدوی انتخابات حسابی جنجال ساز شد که البته ظاهرا مخاطب مکالمه او در این تماس تلفنی اصلا ارتباطی به فوتبال نداشته است.

فلاحتی درمورد این کلیپ اظهار داشت: حدود ساعت یک بعد از ظهر و در شرایطی که انتخاب رییس و نواب رییس به اتمام رسیده بود و مشغول رای گیری برای انتخاب نماینده باشگاه ها در هیات رییسه بودیم. در آن زمان سالن تا حد زیادی خلوت شده بود که یکی از دوستان قدیمی من است که رفاقت حدود ۲۰ ساله داریم و در یک پرونده گرفتار شده با من تماس گرفت. ۷-۶ سال است درگیر پرونده او هستم و با این فرد قرارداد وکالتی دارم.  اکنون به مرحله اجرا رسیده و برای نظر نهایی فرصت یک ماهه دادند که مهلت ارائه این نظر پنجشنبه ۱۰ شهریور بود.

وی ادامه داد: این فرد در این وادی نبود که من در جلسه مجمع فدراسیون هستم و زمانی هم که تماس گرفت جلسه سبک شده بود. من هم نمی دانستم میکروفون باز است. حتی وقتی روی سن بودم با محمد پولادگر درباره خاطرات قدیمی تجدید خاطره کردیم. هیچ اطلاعی به من ندادند که میکروفون باز است که این کار خیلی غیراخلاقی بود. البته در آن زمان صدا در سالن پخش نمی شد و صدا از طریق شبکه ورزش پخش می شد. وقتی دیدند من حرف نمی زنم طبیعی بود آن را می بستند. احتمالا تصویر هم روی آنتن نرفته است.  افرادی که منافعشان در خطر افتاده این کار را انجام دادند و خدا را از این جهت شکر می کنم هیچ چیزی علیه من پیدا نکردند. این انتخابات به حدی شفاف، پاک و سالم بود که برای زدن من به این کلیپ رجوع کرده اند.

رییس کمیته بدوی انتخابات عنوان کرد: این دوست من به قول معروف مشدی، بامعرفت و باحال است. از قدیم با هم همسایه بودیم و ارتباط و رفت و آمد خانوادگی داشتیم. او در آن مکالمه نگران بود اما به خودم عادت داده ام در بحران ها وضعیت را مدیریت کنم.  این اتفاق در مجمع افتاد و در شرایطی که صحبت های کامرانی فر مقداری چالشی شده بود، صحبت های ۳۰ دقیقه ای من مانند آب سردی برای مجمع بود و فضا را تلطیف کردم. در مجمع احساس می کردم در شلمچه هستم زیرا از شش جهت مورد حمله قرار گرفتیم. من هم اعتقاداتی برای خودم دارم.

فلاحتی عنوان کرد: اسناد قرارداد من با این فرد موجود است و چیزی نیست که نباشد. به او گفتم من وظیفه ام را انجام دادم و اکنون نوبت شما است که جبران کنید. من اکنون باید مطالبه گر باشم که چرا این فایل رسانه ای شد؟ چرا مباحثی چالشی را مطرح می کنند که با حیثیت یک نفر بی جهت بازی شود. در جهت آرام کردن یک دوست قدیمی آمدم درمورد چیزی  که به آن می نازد، یعنی سیبیل‌هایش صحبت کردم. شاید اگر بخواهند مجازاتی برای وی در نظر بگیرند از اینکه نصف سیبیلش را بزنند کمتر ناراحت شود. به عنوان یک کهنه وکیل می خواستم با روانشناسی او را آرام کنم اما یک رسانه چرا بی اخلاقی می کند؟ مگر مسلمان نیستید؟ امام حسین (ع) می گوید اگر دین ندارید، آزاده باشید. 

فلاحتی  با اعلام اینکه از منتشر کنندگان این کلیپ شکایت خواهد کرد، گفت: علیه افرادی که این صحبت ها را ضبط کرده و آنهایی که پخشش کردند شکایت خواهم کرد. از افرادی که در آن جلسه پوزخند زدند نیز شکایت خواهم کرد. البته حبیب الله حبیبی در آن برنامه تلویزیونی مردانه اعلام کرد قطعا فلاحتی با یکی از موکلانش صحبت کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها