کد خبر: 591836
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

عکس‌العمل فتح‌الله‌زاده به اعتراض تراکتوری‌ها:

خطا در فوتبال ربطی به جثه بازیکن ندارد/ اگر قایدی ضعیف است لطفا به او ضربه نزنید!

مدیر عامل باشگاه استقلال می‌گوید هر دو پنالتی آبی‌پوشان مقابل تراکتور صحیح اعلام شده و نمی‌داند چرا بعضی دوستان اعتراض می‌کنند؟

خطا در فوتبال ربطی به جثه بازیکن ندارد/ اگر قایدی ضعیف است لطفا به او ضربه نزنید!
کد خبر: 591836
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۲:۲۰:۰۰

علی فتح‌الله‌زاده پیرامون ارزیابی بازی سپاهان و استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: این بازی سخت است اما ما هم تیم سخت و قوی هستیم. امیدوارم بر خلاف بازی رفت برنده باشیم. بچه‌ها و کادرفنی همه در تلاش هستند تا دست پُر از اصفهان برگردیم.

به گزارش ایلنا، وی در پاسخ به اینکه آیا به امارات سفر کرده است، افزود: این خبر شایعه است. در تهران هستم و سفری نداشتم. البته ممکن ظرف دو یا سه روز آینده به دبی بروم. برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باید به امارات سفر کنم اما کمی گرفتارم و یکسری کارهای عقب افتاده داریم که باید آن را انجام بدهم. نهایتاً سه روز دیگر به امارات می‌روم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به اینکه خداداد افشاریان رییس کمیته داوران عملکرد داور بازی استقلال و تراکتور را مثبت قلمداد کرده و پاسخ مدیران معترض پرشورها را داده است، گفت: عملکرد خوب، خوب است و جای تعریف دارد. هر فردی به این عملکرد نگاه کند می‌گوید خوب است چرا که پنالتی، پنالتی است. هر جا که خطا باشد داور طبق قانون خطا اعلام می‌کند و اینکه بگوییم چون جثه فلان بازیکن (مهدی قایدی) ضعیف است داور نباید پنالتی بگیرد. اگر ضعیف است شما کمتر به او ضربه بزنید. اعتقادم این است که خطا کردن ربطی به جثه ندارد، خطا، خطا است. شما ضربه را به بازیکن ۱۰۰ کیلویی هم بزنید خطا است. بازیکن ۶۰ کیلویی هم همینطور. 

وی افزود: ۲ پنالتی بازی استقلال و تراکتور مشخص بود، نمی‌دانم چرا دوستان شلوغش کردند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها