کد خبر: 591712
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

رمز موفقیت سرمربی استقلال چیست؟

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو در مصاف استقلال مقابل تراکتور در رقابت‌های جام حذفی توانست تعویض‌های خوبی داشته باشد و مقابل حریف به پیروزی برسد.

رمز موفقیت سرمربی استقلال چیست؟
کد خبر: 591712
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۱۰:۰۰

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد:‌ استقلال در برابر تراکتور، عملکرد بهتری داشت و توانست بازگشت خوبی مقابل تراکتور داشته باشد. از نظر روحی و روانی، این برد توانست شرایط خوبی ایجاد کند. استقلال نیاز به بازیکن بازیساز دارد. ما نیاز به هافبکی مثل ریکاردو آلوز، بازیکن تراکتور داریم.

به گزارش ایسنا، این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد:  مشخص بود که بازیکنان از جان خود مایه گذاشتند. برخی دوست ندارند استقلال قهرمان شود و می‌خواهند بگویند که استقلالی‌ها کم‌کاری کردند و کم گذاشتند اما بازی با تراکتور، نوید اتفاقات بهتری داد و فکر می‌کنم این تیم مقابل سپاهان عملکرد بهتری داشته باشد.

او با اشاره با تعویض‌های اثربخش ساپینتو در مصاف استقلال و تراکتور و همچنین عملکرد مطلوب مهدی قایدی در این بازی گفت: مهدی قایدی شاید در طول بازی توپ کمی در اختیار داشته باشد اما با خلاقیت فردی خود می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در روند بازی داشته باشد. تعویض‌های ساپینتو در برد استقلال مقابل تراکتور تاثیر زیادی گذاشت. قایدی به نظر من تعویض طلایی ساپینتو بود. از بازی بسیار خوب یامگا نمی‌توان گذشت و ۲ پنالتی هم در لحظاتی زد که گل کردن آن برای بهترین بازیکنان دنیا سخت است.

نوری درباره عملکرد خط دفاعی و خط حمله  استقلال گفت: ما خط دفاعی را با سیلوا و غلامی پیش بردیم. مرادمند و یزدانی پس از مدت‌ها دوباره به جمع تیم برگشتند. در خط دفاع تغییرات زیادی به وجود آمده است و باید در در خط دفاع ثبات به وجود بیاید تا هماهنگی بیشتری شکل بگیرد. من احساس می‌کنم مدافعان تیم تمرکز خیلی خوبی ندارند. در خط حمله می‌بینیم که قایدی و محبی عملکرد خوبی دارند. ارسلان مطهری بازیکنی است که ضربه‌های سر خوبی می‌زند و مقداری در بازی مقابل تراکتور بدشانسی آورد. عملکرد خط حمله ما زمانی به سرانجام مطلوب خود می‌رسد که خط هافبک بتواند مهاجمان را به خوبی تغذیه کند. 

او در پایان درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: این مهم‌ترین بازی هفته است. سه امتیاز برای دو تیم حائز اهمیت است. این تقابل همیشه بازی خوبی از آب درآمده است. سپاهان فوتبال بازی می‌کند و ضد فوتبال نیست و می‌توانیم راحت‌تر مقابل سپاهان بازی کنیم. امیدوارم استقلال بتواند این بازی ۶ امتیازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. فکر می‌کنم مصاف دو تیم در میانه میدان است و هر تیمی که بتواند در میانه میدان عملکرد بهتری داشته باشد، می‌تواند این بازی را با موفقیت پست سر بگذارد. دو تیم نباید به یکدیگر موقعیت بدهند چون اگر اشتباهی رخ دهد، خط حمله دو تیم‌ می‌توانند زهردار عمل کنند. امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها