کد خبر: 590062
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۵:۴۲:۳۳
| |

گلاره ناظمی، گزینه نهایی تاج

گزینه جدید فدراسیون فوتبال یک دهه‌شصتی است!

به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را برای انتخاب جانشین شهره موسوی در هیات‌رئیس فدراسیون گرفته است.

گزینه جدید فدراسیون فوتبال یک دهه‌شصتی است!
کد خبر: 590062
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۵:۴۲:۳۳

یکی از خروجی‌های مهم جلسه روز گذشته هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، تایید رسمی خروج نام شهره موسوی از ساختار فدراسیون فوتبال بود. اتفاقی که حدود 2 ماه قبل رخ داد اما با توجه به عدم برگزاری جلسات هیات‌رئیسه رسمیت پیدا نکرده بود اما سرانجام روز گذشته سخنگوی فدراسیون فوتبال تایید کرد که دیگر شهره موسوی در کسوت نایب‌رئیس زنان فعالیت نمی‌کند.

به گزارش ورزش سه احسان اصولی درباره برکناری شهره موسوی توضیح داد: «به هر حال شرایطی پیش آمد که دیگر در خدمت شهره موسوی نیستیم. طبق اساسنامه ریاست فدراسیون فوتبال فردی را برای سرپرستی نایب رئیسی زنان یا ریاست کمیته زنان که مهم است و نیازمند سازماندهی این حوزه است، معرفی خواهد کرد».

مهدی تاج طی ماه‌های گذشته با چند گزینه به صورت جدی رایزنی‌های خود را انجام داده و به نظر می‌رسد تصمیم نهایی خود را هم برای انتخاب جانشین شهره موسوی گرفته است. گلاره ناظمی، مدیر نام‌آشنا و داور بین‌المللی فوتسال ایران، گزینه نهایی رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخاب به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال است.

ناظمی در سالیان اخیر تجربه ریاست بر کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان را دارد و در عرصه داوری هم که به جز درخشش در فوتسال زنان، در مسابقات فوتسال مردان از جمله رقابت‌های جام جهانی 2021 لیتوانی قضاوت کرد تا با کوله‌باری از تجربه موفق مدیریتی و البته کارنامه‌ای درخشان در عرصه داوری، بار سفر از ساختمان سازمان لیگ به ساختمان سئول را ببندد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را گرفته و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، باید به‌زودی (و شاید طی روزهای آینده) شاهد برگزاری مراسم معارفه رسمی گلاره ناظمی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال باشیم. قرار است مجمع فدراسیون در روزهای 8 بهمن‌ماه و 27 اسفندماه تشکیل جلسه بدهد که بعد از انتخاب ناظمی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی، در یکی از این 2 جلسه، اعضای مجمع با بررسی برنامه‌های او، رأی اعتماد یا عدم اعتماد به ناظمی خواهند داد تا رسماً سکان‌دار نایب‌رئیسی فوتبال زنان ایران مشخص شود.

گلاره ناظمی متولد سال 1362 است و به عنوان یکی از جوان‌ترین مدیران فدراسیون فوتبال به‌زودی وارد ساختمان سئول خواهد شد، آن‌هم در شرایطی که با توجه به مشکلات غیرفوتبالی شهره موسوی در ماه‌های اخیر، حوزه زنان با انبوهی از مشکلات و چالش‌ها مواجه بوده و سامان دادن به تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان و اصلاحات ساختاری در ارکان مدیریتی حوزه زنان، مسئولیت دشواری است که ناظمی امیدوار به آن بوده که بتواند از عهده‌اش بر بیاید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها