کد خبر: 589167
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۷:۲۱:۱۸
| |

حمله روزنامه جوان به مهدی تاج؛ همه کاره فدراسیون فوتبال است

روزنامه جوان نوشت: قرار است یک جلسه فرمایشی دیگر برگزار شود تا مثلاً اعضا نظراتشان را اعلام کنند، اما هم اعضای هیئت رئیسه می‌دانند و هم مردم و هم رسانه‌ها؛ این تاج است که تصمیم آخر را می‌گیرد.

حمله روزنامه جوان به مهدی تاج؛ همه کاره فدراسیون فوتبال است
کد خبر: 589167
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۷:۲۱:۱۸

روزنامه جوان ضمن انتقاد از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل بلاتکلیفی سرمربی تیم ملی و عدم برکناری کی‌روش، به مهدی تاج حمله کرده و او را همه‌کاره فدراسیون دانسته که تصمیم آخر را می‌‌گیرد.

به گزارش جوان، یک ماه است که کارمان در جام‌جهانی تمام شده و همه فهمیده‌اند با کی‌روش دیگر به جایی نخواهیم رسید، همانطور که در گذشته به جایی نرسیدیم. با این حال مواضع ضد و نقیض رئیس فدراسیون، تیم‌ملی را در بلاتکلیفی محض قرار داده است. بعد از یک ماه آقایان تازه یادشان افتاده جلسه (هیات رئیسه فدارسیون فوتبال) تشکیل دهند و عجیب‌تر اینکه در دستور این جلسه خبری از تصمیم‌گیری در مورد سرمربی تیم‌های بزرگسالان و امید نیست.

در ادامه این مطلب آمده است: قرار است یک جلسه فرمایشی دیگر برگزار شود تا مثلاً اعضا نظراتشان را اعلام کنند، اما هم اعضای هیئت رئیسه می‌دانند و هم مردم و هم رسانه‌ها؛ این تاج است که تصمیم آخر را می‌گیرد، مگر آن زمان که برای بستن قرارداد با ویلموتس به سفارت ایران در بلژیک رفته بود، هیئت رئیسه با نظر او هم‌عقیده بود. حالا هم قرار نیست در این جلسه اتفاق خاصی رخ دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها