کد خبر: 586814
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۲۰:۴۱:۱۷
| |

انگلیس دست خالی از قطر نرفت/ «دیو» گربه معروف جام جهانی به انگلیس می رود

گربه ای که در طول بازی های جام جهانی قطر در محل اقامت تیم ملی انگلیس حضور داشت، با این تیم به خانه برمی‌گردد.

انگلیس دست خالی از قطر نرفت/ «دیو» گربه معروف جام جهانی به انگلیس می رود
کد خبر: 586814
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۲۰:۴۱:۱۷

«دیو» گربه معروف اردوگاه انگلیسی ها در قطر، با پایان یافتن کار تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 به بریتانیا می رود.

​به گزارش "ورزش سه"،  پس از شکست انگلیس مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022، این تیم بعد از ظهر یکشنبه هتل خود را در الوکره ترک کرد.

انگیس ها که جام جهانی را بسیار شکوهمند و با زدن 6 گل آنهم مقابل تیم ملی ایران آغاز کرده بودند، امید زیادی داشتند امسال در جمع 4 تیم برتر جام باشند اما در نهایت با قبول شکست مقابل فرانسه در یک بایز جذاب و دیدنی با جام خدا حافظی کردند.

اما انگلیس ها چندان هم دست خالی با جام جهانی خداحافظی نکردند. آنها «دیو»، گربه ای که مدتی را در کنار بازیکنان گذراند و به عنوان طلسم سه شیرها پذیرفته شد، با خود به انگلیس می برند.

بازیکنان تیم ملی انگلیس در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، اوقات فراغتشان را با «دیو» در هتل محل اقامت خود سپری می کردند و این ماجرا سوژه رسانه ها نیز شده بود. تا جایی که جان استونز و کایل واکر دو بازیکن منچسترسیتی در اکثر شب‌ها با دیو بازی می کردند و حتی قبل از بازی با فرانسه، مدافع سیتیزن ها درباره این گربه اظهار نظر کرد.

واکر گفت: دیو خوب است. او شب قبل با یک گربه دیگر یک درگیری کوچک داشت. فکر می کنم آنها بر سر قلمرو و غذا با هم می جنگند. اما او کارش را خوب بلد است. امیدوارم بتوانم به قولم پایبند باشم که اگر بخواهیم جام جهانی را ببریم، او با ما به خانه خواهد آمد. دیو خوب است، ممنون که پرسیدی.

این گربه تنها دو ساعت پس از خروج تیم از الوکره، ابتدا به یک کلینیک دامپزشکی محلی رفت. او در آنجا آزمایش خون خواهد داد و واکسن دریافت می‌کند و قبل از رفتن به خانه جدید، چهار ماه را در قرنطینه می‌گذراند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها