کد خبر: 585210
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۱۱:۴۰:۴۰
| |

روزنامه همشهری:

آیا تیم ملی با اسکوچیچ نمی‌توانست همین نتیجه را بگیرد؟

روزنامه همشهری نوشت: امروز بسیاری سؤال می‌کنند آیا تیم ملی با اسکوچیچ نمی‌توانست همین نتایج را بگیرد؟ فارغ از پاسخ، نفس طرح همین پرسش هم برای کی‌روش به‌منزله یک شکست بزرگ است. او اشتباهاتی داشت که برای خودش و تیم ملی گران تمام شد. این واقعیت را نمی‌توان نادیده گرفت.

آیا تیم ملی با اسکوچیچ نمی‌توانست همین نتیجه را بگیرد؟
کد خبر: 585210
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۱۱:۴۰:۴۰

بعد از شکست ایران مقابل آمریکا روزنامه‌های اصولگرا حمله به کی‌روش و انتقاد از عملکرد او را در دستور کار خود قرار داده‌اند. روزنامه همشهری یکی از این روزنامه‌هاست که پرسیده آیا تیم ملی با اسکوچیچ نمی‌توانست همین نتایج را بگیرد؟

به گزارش همشهری، در شرایط معمول شاید می‌شد فرصت اندک سرمربی جدید برای کار با تیم را به‌عنوان توجیهی برای نتایج ضعیف او به شمار آورد، اما موضوع در مورد کی‌روش فرق می‌کند. او اگرچه در فاصله 2ماه تا آغاز جام‌جهانی هدایت تیم ایران را پذیرفت، اما سابقه‌ای نزدیک به 8سال در همین تیم داشت. کی‌روش برای اینکه ریسک را به حداقل برساند، فهرست نهایی مسافران جام را با نزدیک‌ترین بازیکنان به‌خودش پر کرد.

نویسنده در ادامه یادآور شده است: برابر آمار و اطلاعات منتشر شده، فهرست هیچ تیمی به اندازه ایران به فهرست جام‌جهانی قبلی شباهت نداشت و همین مسئله هم باعث شد تیم انتخابی کی‌روش، بالاترین معدل سنی در کل جام را داشته باشد. به علاوه خودش هم خیلی خوب می‌دانست در حال پذیرفتن چه سمتی است و با آگاهی و اشتیاق کامل به تیم ملی برگشت. بنابراین انتظار می‌رفت انتخاب‌های بهتری داشته باشد؛ گزینش‌هایی که برکناری یکی مثل دراگان اسکوچیچ و بازگشت او به تیم ملی را توجیه کند. امروز بسیاری سؤال می‌کنند آیا تیم ملی با اسکوچیچ نمی‌توانست همین نتایج را بگیرد؟ فارغ از پاسخ، نفس طرح همین پرسش هم برای کی‌روش به‌منزله یک شکست بزرگ است. او اشتباهاتی داشت که برای خودش و تیم ملی گران تمام شد. این واقعیت را نمی‌توان نادیده گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها