کد خبر: 585028
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۲۳:۴۹:۱۰
| |

حسرت بازیکنان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا+ ویدئو

تیم ملی ایران امشب در سومین دیدار در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2022 روبه‌روی تیم ملی آمریکا قرار گرفت و در پایان بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

حسرت بازیکنان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا+ ویدئو
کد خبر: 585028
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۲۳:۴۹:۱۰

تیم ملی ایران امشب در سومین دیدار در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2022 روبه‌روی تیم ملی آمریکا قرار گرفت و در پایان بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ویدئویی از پایان این بازی و حسرت بازکنان تیم ملی از عدم صعود به مرحله بعد را در ادامه ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • جواد ا. ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    سلام. اولین اتفاقی که باید درباره تیم ملی ایران رخ باید بده، اخراج "سردار آزمون" هستش چرا که هیچ نقشی در زمین بازی ندارد و خیلی خوب در سه بازی جام جهانی دیدیم که با بیرون رفتن این بازیکن چقدر عملکرد تهاجمی تیم بهتر می شد. چنین افرادی مثل این شخص با پول و پارتی به تیم ملی راه پیدا کردند.یک شخص هرزه گَرد که به جرئت می توانم بگم 50 درصد بازی ضعیف تیم ملی در نیمه نخست آمریکا، جدا از مسئله "نظام تدافعی" تیم که مقابل انگلیس هم داشتیم، عامل ضعف تیم ،آزمون هستش که نقش یک مفت خور که لقمه آماده را برایش جویدن و دادن تا فقط "قورت" بدهد را دارد چرا که به گفته خودش هم که اذعان کرده "پا به توپ ندارم" ، که جایگزین های خوبی به عنوان مثال آقای ابوالفضل جلالی که سرعتی و فنی می باشد خیلی عالی هستش.بازیکنان دیگر هم مانند جهانبخش و در پست دفاع حسینی بسیار ضعیف هستند و این ها هم بهتر است در تیم ملی بازی نکنند! من هم مثل شما "ترکیب دفاعی" را بسیار اسف بار و ضعیف که عامل باخت شد می دانم هرچند به نظرم کِیروش شاید به دلیل سرعت پایین بازیکنان درمقابل انگلیس و آمریکا این اقدام را مدبرانه دانسته بود و اجرا کرد که درنتیجه بازیکنان ملی باید به این سرعت و قدرت با تمرینات هجومی حتی اگر فقط فرم " سانتر کردن از اطراف و هِد زدن" باشد باید تمرین بسیار کرده و نکته دیگر زدن شوت به دروازه که باعث افزایش شدید روحیه و انگیزه می شود که آن هم در "نظام هجومی" اتفاق می افتد.بازیکنان زحمت کش و خیلی خوبی همچنان در لیگ وجود دارند که باید از آنها استفاده کرد.

  • محمد ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    کل بازیکنان ایران بدبازی کردن ومسئولیت این شکست هم به سرمربی و آقای تاج مربوط میشه.اگه اسکوچیچ بود این افتضاح شکست برابرانگلیس وآمریکا رخ نمیداداین درست نیست که مقصررو یک بازیکن بدونیم.سیستم تیم اشکال داشت.حق تیم آمریکا بود که ببره چون خوب بازی کردن ومابدبودیم.

  • ایران وطنم ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    سلام
    بااین باخت دوباره یکسری وطن فروش خودشان را نشان دادند .
    یادمان باشه باید پشت بچه‌های تیم ملی باشیم و به آنها روحیه بدهیم واقعا فشار روی آنها زیاد بود .بچه‌ها متشکررررررررریم
    بچه‌ها متشکرررررررررریم
    بچه‌ها متشکرررررررررریم
    مرگ بر آمررررررررررررریکا
    مررررررررررگ بر منافقین
    زنده باد جمهوری اسلامی ایران

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها