کد خبر: 584095
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۸:۰۵:۴۰
| |

طارمی:

دو بازی پیش رو برای ما خیلی مهم است / دوست ندارم درباره نخواندن سرود ملی و عواقبش صحبت کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با ولز گفت: هر دو تیم ایران و ولز برای پیروزی تلاش می کنند.

دو بازی پیش رو برای ما خیلی مهم است / دوست ندارم درباره نخواندن سرود ملی و عواقبش صحبت کنم
کد خبر: 584095
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۸:۰۵:۴۰

مهدی طارمی مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی با ولز حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

​به گزارش فارس، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ولز، اظهار داشت:

*دو بازی پیش رو برای ما خیلی مهم است. با تیمی بازی داریم که برای رسیدن به هدف سخت تلاش و کار می کند. انتظار یک بازی خیلی خوب از هر دو تیم داریم که تلاش می کنند برنده شوند. باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

*به نظرم بازی اول اصلاً فوتبال نبود. به دلایل شرایطی که وجود داشت اصلاً بحث فوتبالی مطرح نبود. جام جهانی برای ما از حالا شروع شده است. دو بازی مهم داریم که باید از این دو بازی 6 امتیاز بگیریم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. ما برای همین موضوع اینجا هستیم. همه فوتبالیست‌ها دوست دارند که دل مردم کشورشان را شاد کنند. ما هم اینجا هستیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم. 

*من هرچه بگویم تاثیری ندارد، چون بعضی دوستان هرچه بگویم برداشت خودشان را می‌کنند. من در فضای سیاسی صحبت نمی‌کنم. من نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم و عذر خواهی‌ام را پذیرا باشید.

*اول توضیح دادم که نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم. من باید بگویم تحت هیچ فشاری نیستیم. ما آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم؛ نه تنها ما بلکه تمام بازیکنان دنیا برای فوتبال در قطر هستند. شما کارتان را به عنوان خبرنگار انجام می‌دهید، اما به نظرم خبرنگاران فوتبالی می‌توانند اینجا باشند و لذت ببرند. نه تنها من بلکه هزاران نفر مثل من هیچ چیزی را نمی‌توانند تغییر دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها