مهدی طارمی یک رکورد از خودش به جای گذاشت

سایت آماری اوپتا به رکورد منحصربه‌فردی که طارمی در دیدار برابر انگلیس به نام خود ثبت کرد، پرداخت.

مهدی طارمی یک رکورد از خودش به جای گذاشت
کد خبر: 583621
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۰۷:۴۶:۰۳

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ شکست سنگینی را متحمل شد و در دیدار برابر انگلیس با نتیجه ۶ بر دو شکست خورد. با آن که ایران نمایش ناامیدکننده‌ای داشت اما طارمی شب خوبی را تجربه کرد و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، سایت آماری اوپتا به رکورد منحصر به فردی که طارمی در دیدار برابر انگلیس به نام خود ثبت کرد پرداخت. طبق اعلام این سایت طارمی نخستین بازیکن آسیایی که در یک بازی در جام جهانی موفق به دبل می‌شود. طارمی هم‌چنین با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند دو رکورد دیگر را به نام خود به ثبت رساند.

او به نخستین بازیکن ایرانی تبدیل شد که توانسته در یک دیدار جام جهانی ۲ گل به حریف بزند. هم‌چنین طارمی تبدیل به نخستین بازیکن تیم‌ ملی شد که در یک دوره جام جهانی موفق شده حداقل ۲ گل وارد دروازه حریفان کند.

طارمی امید تیم ملی فوتبال ایران برای درخشش در دو بازی بعدی است. ایران در دیدار بعدی خود روز جمعه به مصاف ولز  خواهد رفت که در دیدار نخستش برابر آمریکا به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. شاگردان کی‌روش اگر می خواهند که شانس صعود به دور بعد را داشته باشند حتما باید در این بازی به پیروزی دست پیدا کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها