طارمی جانشین رونالدو در منچستر یونایتد؟

علاقه دیوانه‌وار ریو فردیناند به مهاجم گلزن ایرانی بار دیگر حواشی انتقال احتمالی این ستاره فوتبال ایران به لیگ انگلیس را داغ کرده است.

طارمی جانشین رونالدو در منچستر یونایتد؟
کد خبر: 583780
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۲۲:۰۲:۳۶

در ژانویه سال گذشته میکل آرتتا که در آن زمان اوبامیانگ را مازاد اعلام کرده بود، این فرصت را داشت تا با خرید قرضی با بند دائمی، مهدی طارمی را به ترکیب هجومی تیمش اضافه کرده تا زوج انکیاته و لاکازت یک رقیب بسیار قدرتمند داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه" تی‌بی‌آر فوتبال در مقاله‌ای به تمجید از مهدی طارمی پرداخته و با وام‌گرفتن از تعاریف ویژه کاپیتان سابق منچستر از ستاره بوشهری فوتبال ایران، این بازیکن را کماکان گزینه‌ای بالقوه برای تقویت خط حمله آرسنال می‌داند. روز گذشته و پیش از شروع دیدار انگلیس برابر ایران، ریو فردیناند، فوتبالیست بازنشسته انگلیسی و یکی از مفاخر منچستریونایتد که به عنوان کارشناس شبکه بی‌بی‌سی در ویژه‌برنامه پخش جام جهانی شرکت کرده بود، از مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن ایران نام برد و به طوری ویژه، به تمجید از این بازیکن پرداخت:"این پسر می داند چگونه گل بزند. او تقریبا ترکیبی بین پست نه و ده است. مشکلی با توپ‌گیری از عقب و حرکت به سمت دروازه ندارد. واقعا بازیکن خوبی است. منظورم این است، اگر آنها به سمت دروازه ما حمله کنند و در مرحله انتقال و گلزنی، توپ به دست این بازیکن بیفتد، ما باید نگران باشیم."

البته که تعاریف هیجان‌انگیز فردیناند از مهاجم دیوانه‌کننده ایران او را سرافکنده نکرد و روز گذشته با وجود شکست شش بر دو ایران، این بازیکن با دبل مقابل انگلیس سطح فنی بالای خود را به رخ کشید تا بار دیگر هواداران آرسنال حسرت نداشتن این بازیکن در ماراتن فصل گذشته توپچی‌ها با تاتنهام برای رسیدن به چمپیونزلیگ را بخورند.

هرچند درحال حاضر و با صدرنشینی آرسنال در لیگ جزیره، خواب شب طرفداران افراطی این تیم برای در اختیار نداشتن طارمی به هم نخورده، اما این بازیکن کماکان می‌تواند انتخاب خوبی برای تقویت خط حمله آرسنال در کنار گابریل ژسوس باشد.

اما ترندشدن نام طارمی در فضای فوتبالی انگلیس، به گلزنی این بازیکن مقابل سه‌شیرها یا علاقه آرسنال به این فوروارد تراز اول محدود نشده است. وبسایت معروف من‌یونایتد‌نیوز، این بازیکن را به عنوان جانشینی مناسب برای کریستیانو رونالدو توصیه می‌کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها