کد خبر: 578592
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۴:۵۰
| |

فیگو: هیچ بازیکنی نمی‌تواند مثل من بازی کند

لوئیس فیگو ستاره پیشین رئال مادرید و بارسلونا گفت: فکر نمی‌کنم که بازیکنی در شرایط کنونی در فوتبال جهان باشد که شبیه به سبک بازی من بازی کند.

فیگو: هیچ بازیکنی نمی‌تواند مثل من بازی کند
کد خبر: 578592
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۴:۵۰

لوئیس فیگو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان در پست خود به شمار می‌آید. او سال ها با پیراهن بارسلونا درخشید و بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازو بست با این حال تصمیم به جدایی از این تیم و حضور در رئال مادرید گرفت و این باعث شد تا به بازیکنی منفور در بین هواداران بارسلونا تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، فیگو درباره بازیکنانی سخن به میان آورد که به سبک بازی آنها علاقه دارد با این حال تاکید کرد که هیچ بازیکنی در شرایط کنونی شبیه به او بازی نمی‌کند.

او گفت: فکر نمی‌کنم که بازیکنی در شرایط کنونی در فوتبال جهان باشد که شبیه به سبک بازی من بازی کند. طبیعتا سبک من متفاوت بود. من به بازیکنانی که در پست من بازی می‌کنند علاقه دارم و به همین خاطر بازی بازیکنانی مثل کینگسلی کومان، عثمان دمبله، آنسو فاتی و رودریگو را دنبال می‌کنم. اینها همگی بازیکنان بسیار متفاوت و خاصی هستند و از دیدن بازی آنها لذت می‌برم با این حال شبیه به من نیستند.

فیگو درباره ال کلاسیکو اخیر که با پیروزی سه بر یک رئال مادرید به پایان رسید، گفت: به نظرم رئال تیم برتر میدان بود و با شایستگی توانست به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز را به دست آورد. بارسلونا در نیمه نخست خوب بازی نکرد و به همین خاطر دو گل خورد و در ادامه نتوانست جبران کند.

او در پایان گفت: رئال مادرید بهتر از فرصت‌های خود استفاده کرد. گل زود هنگامی که بنزما به ثمر رساند باعث شد تا روند بازی تغیر کند و زمینه برای پیروزی مهیا شود. بنزما به همراه وینیسیوس و مودریج بسیار خوب ظاهر شدند.

رئال مادرید با پیروزی که برابر بارسلونا به دست آورد ۲۵ امتیازی شد تا به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد و فاصله اش را با بارسلونا به ۳ امتیاز افزایش دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها