کد خبر: 578119
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۳:۰۴:۳۳
| |

رقابت منچستریونایتد با منچسترسیتی و چلسی بر سر جذب لیائو

درخشش لیائو پرتغالی در میلان باعث شده تا باشگاه های معتبر اروپایی به دنبال جذب این بازیکن خلاق باشند اما در این میان رقابت منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی از همه بیشتر است.

رقابت منچستریونایتد با منچسترسیتی و چلسی بر سر جذب لیائو
کد خبر: 578119
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۳:۰۴:۳۳

باشگاه منچستریونایتد که قصد تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ را دارد، چشم به جذب مهاجم پرتغالی تیم فوتبال میلان دارد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «میرر»؛ باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن لیائو وارد رقابت با دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی شده است.

به گزارش تسنیم، تن‌هاخ علاقه زیادی به این مهاجم 23 ساله دارد و برای همین اخیراً استعدادیاب‌های این باشگاه را در دو بازی اخیر میلان با چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مأمور کرده بود تا بازی این مهاجم پرتغالی را از نزدیک تماشا کنند. باشگاه میلان روی ستاره خط حمله خود قیمت 60 میلیون پوندی گذاشته است.

لیائوی 23 ساله که قرارداد فعلی‌اش با میلان 18 ماه دیگر اعتبار دارد، اخیراً پیشنهاد میلان برای تمدید قراردادش که قراردادی پنج ساله‌ای با دستمزد 100 هزار پوند در هفته بوده را رد کرده است. تن‌هاخ اما برای به خدمت گرفتن این مهاجم پرتغالی باید تا تابستان آینده صبر کند.

لیائو که فصل گذشته به میلان کمک کرد تا پس از 11 سال فاتح سری A ایتالیا شود، تاکنون در 127 بازی از رقابت‌های مختلف برای روسونری به میدان رفته و آمار 31 گل‌زده و 28 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها