کد خبر: 577706
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۰۸:۰۹:۰۲
| |

طارمی همچنان برای پورتو گلزنی می کند/ بارسلونا در خانه برابر اینتر متوقف شد

هفته اول دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با درخشش مهدی طارمی به پایان رسید.

طارمی همچنان برای پورتو گلزنی می کند/ بارسلونا در خانه برابر اینتر متوقف شد
کد خبر: 577706
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۰۸:۰۹:۰۲

هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۸ بازی به پایان رسید و در مهمترین دیدارها بارسلونا در خانه برابر اینتر متوقف شد و پورتو هم در آلمان توانست با گل های طارمی بایرلورکوزن را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته برای مهدی طارمی شبی تاریخی بود چرا که این مهاجم ایرانی پورتو در بازی برابر لورگوزن گل های حساسی به ثمر رساند تا شرایط تیمش در لیگ قهرمانان را بهبود ببخشد. او بعد از این بازی به خبرنگاران گفت: برای این بازی طرح و برنامه خاصی داشتم و توانستیم برنده میدان باشیم.

گروه A

در این گروه ابتدا ناپولی در ورزشگاه خانگی خود از آژاکس پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی دست پیدا کند. ناپولی با پیروزی در این بازی، ۱۲ امتیازی شد تا صعود خود را به دور بعد قطعی کند.

در دیگر دیدار این گروه، لیورپول مهمان گلاسکو بود و پیروزی پرگل را کسب کرد. شاگردان یورگن کلوپ دراین بازی خارج از خانه با نتیجه 7 بر 1 حریف خود را درهم کوبیدند.

ستاره این بازی محمد صلاح بود. او در دقیقه ۶۸ به میدان رفت و موفق شد که سه گل به ثمر رساند. فرمینو دبل کرد و نونیز و الیوت دیگر گل‌های لیورپول را وارد دروازه حریف کردند. لیورپول با این پیروزی،  ۹ امتیازی شد.

گروه B

در حساس‌ترین بازی این گروه اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود از تیم شگفتی ساز کلوپ بروژ پذیرایی کرد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. کلوپ بروژ با این تساوی ۱۰ امتیازی شد تا به عنوان نخست تیم راهی دور بعد شود.

در دیگر بازی این گروه لورکوزن در خانه از پورتو پذیرایی کرد.

پورتو که مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود داشت با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد. طارمی در این بازی درخشید و دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا ستاره تیمش باشد. او در دقیقه ۸۵ بازی  تعویض شد.

پورتو با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۶ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

گروه C

و اما در حساس‌ترین دیدار این گروه بارسلونا در نوکمپ از اینتر پذیرایی کرد. این جدال مهیج و پرگل در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

ستاره بارسلونا در این بازی روبرت لواندوفسکی بود که دبل کرد. عثمان دمبله دیگر گل آبی اناری‌ها را به ثمر رساند. برای اینتر هم بارلا، مارتینس و گوزنس گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه بایرن مونیخ با نتیجه ۴ بر دو ویتکوریا پلژن را از پش رو برداشت.

در این گروه بایرن مونیخ با ۱۲ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرد. اینتر با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و بارسلونا هم ۶ امتیازی است.

گروه D

در این گروه هم دو بازی برگزار شد. مارسی با دو گل اسپورتینگ را شکست داد و تاتنهام هم با نتیجه سه بر دو از سد آینتراخت گذشت.

در این گروه تاتنهام با ۷ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های مارسی و اسپورتینگ هم ۶ امتیازی هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها