کد خبر: 556999
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۲:۵۸:۱۶
| |

استقلال چقدر برای مربی خارجی هزینه می‌کند؟

بعضی از هواداران استقلال به مصاحبه سردار آجورلو که البته تکذیب شد اشاره کرده و می‌گویند مدیران باشگاه نمی‌خواهند خیلی برای مربی خارجی هزینه کنند.

استقلال چقدر برای مربی خارجی هزینه می‌کند؟
کد خبر: 556999
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۲:۵۸:۱۶

مربی خارجی خوب پول خوب هم می‌خواهد و با توجه به افزایش قیمت دلار جذب یک مربی درجه دو خارجی هم هزینه بر است؛ هرچند که در سالهای اخیر قیمت مربیان ایرانی هم به طرز سرسام آوری بالا رفته و حتی به ۱۶ میلیارد تومان هم رسیده است. در ماجرای استقلال هم خیلی‌ها عقیده دارند باشگاه از ابتدا به دنبال نکونام بود و نمی‌خواهد خیلی برای مربی خارجی هزینه کند اما بهرحال تا زمانی که نام سرمربی جدید به طور رسمی اعلام نشود، نمی‌توان با قاطعیت در این مورد نظر داد.

به گزارش خبرورزشی، طبق شنیده‌های ما استقلالی‌ها هنوز به طور جدی با مربیان خارجی صحبت نکرده اند اما قطعا با امثال نکونام و عنایتی مذاکره شده است. در مورد رقم مربی خارجی هم گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که خیلی دقیق نیست اما بعید به نظر می‌رسد استقلال بتواند بیش از یک میلیون دلار در این زمینه هزینه کند. در واقع آنها باید سراغ مربیانی بروند که خیلی گران نباشند و در عین حال روی فوتبال ایران و آسیا شناخت خوبی داشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها