فرهاد چه برنامه‌ای برای نادر محمدی دارد؟

نقاط قوت تیم پیکان و خطراتی که در مسابقات گذشته برای حریفانش ایجاد کرده است پرتاب های خواص و فوق العاده بلند و خطرناک نادر محمدی بوده است.

فرهاد چه برنامه‌ای برای نادر محمدی دارد؟
کد خبر: 470654
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۵:۰۷:۱۹

اعتمادآنلاین| نقاط قوت تیم پیکان و خطراتی که در مسابقات گذشته برای حریفانش ایجاد کرده است پرتاب های خواص و فوق العاده بلند و خطرناک نادر محمدی بوده است. این مدافع 24 ساله در دوره نوجوانی به صورت حرفه ای ژیمناستیک کار کرده و عنوان کشوری دارد و سال ها نیز به عنوان مربی ژیمناستیک فعالیت کرده است.

به گزارش خبرورزشی، قطعاً فوتبالدوستان پرتاب‌های محمدی و نحوه معلق وارو زدن این بازیکن را برای پرتاب توپ دیده اند. در بازی هفته گذشته پیکان و شهر خودرو در مشهد با تدابیری که کادر فنی تیم مشهدی در نظر گرفته بودند کار به جایی رسید که مهدی تارتار در اوایل نیمه دوم این بازیکن را از میدان بیرون کشید چون باز یکنان تیم شهر خودرو 2 مرتبه مجبور شدند توپ را به اوت بزنند و در واقع حتی المقدور به تیم پیکان اوت ندادند.

مربیان استقلال که فیلم چند بازی پیکان را آنالیز کرده‌اند به بازیکنان خود سفارش کردند تا جایی که ممکن است در زمین خودی به حریف اوت ندهند و اگر توپ به اوت رفت سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در لحظه پرتاب توپ از روی خط دروازه خودی به سمت خط محوطه شش قدم گام بزنند تا توان پرش آنها برای دفع توپ افزایش پیدا کند همچنین شیخ دیاباته نیز موظف شده است هر زمان تیم پیکان صاحب شد و نادر محمدی توپ را برداشت در مقابل محوطه شش قدم استقلال مستقر شده و آن محوطه را پوشش دهد. مسلماً سایر عناصر دفاعی تیم استقلال نیز هنگام پرتاب اوت مناطق مرتبط به پست بازی خود را پوشش دهی می کنند ولی یزدانی، دانشگر و دیاباته مأموران ویژه مجیدی در محوطه خطر خواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها