علاقه سعید عبدولی به مربیگری در تیم ملی کشتی فرنگی

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تاکید کرد که هر موقع از او برای مربیگری دعوت کنند، این دعوت را خواهد پذیرفت و برایش مهم نیست با چه کسی کار کند.

علاقه سعید عبدولی به مربیگری در تیم ملی کشتی فرنگی
کد خبر: 553429
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۰۸:۰۳:۴۲

سعید عبدولی در خصوص اینکه آیا این روزها فعالیتی در کشتی دارد، اظهار داشت: کشتی که نه، اما برای سلامتی‌ام تمرین می‌کنم. دوره کشتی‌ام دیگر تمام شد و بالای سر پسر و برادرهایم هستم و امیدوار هستم آنها کارشان در کشتی خوب پیش برود.

به گزارش تسنیم، وی در مورد وضعیت دو برادرش که در تیم‌های پایه مدعی هستند، گفت: علیرضا که در 77 کیلوگرم کشتی می‌گیرد اکنون در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد و امیرحسین هم در اردوی نوجوانان است.

دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو درخصوص اینکه قرار بود برای کشتی به چین برود، تصریح کرد: قرار بود هم برای مربیگری و هم کشتی گرفتن به این کشور بروم که قسمت نشد.

عبدولی تاکید کرد که دیگر کشتی نخواهد گرفت و در مورد اینکه آیا کار مربیگری را آغاز خواهد کرد؟، خاطرنشان کرد: هر موقع بگویند، می‌روم.

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد که در تیم ملی بزرگسالان با محمد بنا همکاری کند، گفت: هیچ فرقی ندارد با چه کسی کار کنم، مهم این است که به تیم ملی کمک کنم. اینکه چه کسی باشد و چه کسی نباشد، مهم نیست. من می‌خواهم در خدمت به کشور و پرچمم قدم بردارم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها