سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی:

برای موفقیت باید از یکسری چیزها چشم پوشید

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص شروع تمرینات توضیحاتی داد.

برای موفقیت باید از یکسری چیزها چشم پوشید
کد خبر: 541973
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۳:۰۹:۱۷

محمد بنا در خصوص برگزاری نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و رویدادهای سال آینده، عنوان کرد: اولین مرحله بعد از فرایندهایی که داشتیم آغاز شد. اولین تمرینات ما جدی است که در سه راند تشکیل شده است. نباید توقع داشته باشیم در نخستین جلسه عالی باشند اما بچه‌ها خوب بودند. مهم انگیزه است که با انگیزه راهشان را ادامه دهند.

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با اشاره به اینکه ۶ ماه آینده برای کشتی‌گیران فشرده خواهد بود، گفت: ما مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، بازی‌های کشورهای اسلامی مسابقات جهانی صربستان، به همراه چند تورنمنت دیگر را پیش رو داریم به همین دلیل باید بچه‌ها شرایطی را به وجود بیاورند که خوب در مسابقات شرکت کنند. فقط شرکت کردن مهم نیست، خوب شرکت کردن مهم است.

بنا در خصوص نفرات دعوت شده به اردو و همچنین تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: از دل جام تختی که مرحله آخر بود به اضافه هفت ورزشکاری که بیرون بودند، ۳۸ نفر در مجموع به اردو دعوت شدند. مرحله اول اردوی ما از ۲۶ اسفند تعطیل می‌شود و سوم - چهارم فروردین دوباره اردوها را آغاز می‌کنیم. تعطیلات ما زیاد نیست چون اولویت موفقیت است؛ کسی که موفقیت می‌خواهد باید از یکسری چیزها چشم بپوشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها