کد خبر: 545362
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۲ ۱۲:۵۹:۵۰
| |

نمایندگان ایران در سمینار جام جهانی حضور یافتند

نمایندگان فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران امروز در سمینار تیم های حاضر در مسابقات جام جهانی در محل هتل کمپینسکی دوحه حضور یافتند.

نمایندگان ایران در سمینار جام جهانی حضور یافتند
کد خبر: 545362
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۲ ۱۲:۵۹:۵۰

سمینار تیم های ملی حاضر در جام جهانی 2022 از ساعت 9 صبح امروز با حضور حمید استیلی، مدیر تیم ملی حامد مومنی مدیر اجرایی ، محمدحسین حمیسی افسر امنیتی و محمد جماعت افسر رسانه ای تیم ملی در دوحه آغاز شد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، سمینار با سخنرانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال آغاز شد که ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان کشورها اظهار امیدواری کرد مسابقات جام جهانی در این دوره به بهترین شکل برگزار شود و فوتبال دوستان جهان از تماشای این رقابت ها لذت ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، سمینار تیم های ملی حاضر در جام جهانی 2022 از ساعت 9 صبح امروز با حضور حمید استیلی، مدیر تیم ملی حامد مومنی مدیر اجرایی ، محمدحسین حمیسی افسر امنیتی و محمد جماعت افسر رسانه ای تیم ملی در دوحه آغاز شد.

سمینار با سخنرانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال آغاز شد که ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان کشورها اظهار امیدواری کرد مسابقات جام جهانی در این دوره به بهترین شکل برگزار شود و فوتبال دوستان جهان از تماشای این رقابت ها لذت ببرند.

قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات جام جهانی 2022 با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده در این دوره از رقابت ها و ستاره های نامدار تاریخ فوتبال جهان امشب در دوحه برگزار می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها