کد خبر: 450607
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۰۷:۵۹:۰۰
| |

فغانی دلیل حذفش از لیست داوران بین المللی را فاش کرد

علیرضا فغانی، داور فوتبال، درباره حذف نامش از لیست داوران بین المللی، گفت: چه در سال جاری و چه سال گذشته برخی افراد مرتکب شیطنت‌هایی شدند و برداشت من این است که چنین رفتارهایی از روی حسادت است که البته به هیچ‌عنوان برای بنده مهم نیستند.

فغانی دلیل حذفش از لیست داوران بین المللی را فاش کرد
کد خبر: 450607
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۰۷:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا فغانی، داور برجسته و بین‌المللی فوتبال ایران در مورد حذف و بازگشت نامش به لیست داوران بین‌المللی و تصمیمات اتخاذ شده از سوی برخی افراد در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: چه در سال جاری و چه سال گذشته برخی افراد مرتکب شیطنت‌هایی شدند و برداشت من این است که چنین رفتارهایی از روی حسادت است که البته به هیچ‌عنوان برای بنده مهم نیستند. با توجه به صحبت‌های انجام شده به شخصه دوست داشتم تا جام جهانی‌ 2022 قطر با نام ایران و به همراه کمک‌داوران خودم فعالیت کنم. تا زمانی که تعامل وجود داشته باشد و مسئولان فدراسیون فوتبال بخواهند نام بنده در لیست داوران بین‌المللی ایران باقی خواهد ماند و هر زمان که شیطنت‌ها به کرسی بنشیند، تکلیف کار مشخص می‌شود.

فغانی در رابطه با قضاوت در رقابت‌های لیگ قهرمانان منطقه شرق آسیا نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایران در منطقه غرب آسیا چهار تیم شرکت‌کننده داشت، بنابراین از داوران ایرانی در منطقه غرب استفاده نشد و در شرق آسیا نیز بنده به همراه موعود بنیادی‌فر و نیز محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی به‌عنوان کمک‌داور دعوت شدیم. در مرحله مقدماتی یک بازی بنده و دو بازی بنیادی‌فر قضاوت کرد، چراکه به داوران جدید در مرحله مقدماتی شانس بیشتری دادند و در مرحله حذفی نیز بنده یک دیدار دیگر را سوت زدم و در هر چهار بازی منصوری و ابوالفضلی کمک‌داوران ایرانی بودند.


این داور بین‌المللی در رابطه با برخی مسائل مطرح شده که به بازگشت موعود بنیادی‌فر از قطر و عملکرد وی مربوط می‌شد، تصریح کرد: بنیادی‌فر به همراه 9 داور و هشت کمک‌داور دیگر، داوران جدیدی بودند که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کردند که خوشبختانه عملکرد اکثر آنها بسیار خوب بود و از عملکرد بنیادی‌فر رضایت داشتند و این فرصت برای وی به وجود آمده که در سال‌های آتی نیز در لیست داوران لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

او در ادامه گفت: با توجه به نیاز، برخی داوران نیز در دوحه باقی خواهند ماند و خداراشکر که در دو بازی قضاوت شده از سوی بنده نیز شرایط بسیار مطلوب بود و به طور کلی از عملکرد داوران رضایت داشتند و تقریباً اشتباه تأثیرگذاری از سوی داوران در این تورنمنت رخ نداد. همچنین در دو بازی مرحله بعد، دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و دیدار فینال نیز از سیستم کمک‌داور ویدئویی استفاده خواهند کرد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها