کد خبر: 531033
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۱:۵۶:۲۷
| |

استکی، سرمربی تیم ملی بوکس:

ثوری باید شرایط را تغییر دهد/ برای ساخت خانه بوکس 100 میلیارد نیاز است

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: ثوری باید بداند برای ادامه راه شرایط را تغییر دهد و اینکه این باشد و آن نباشد، اشتباه است.

 ثوری باید شرایط را تغییر دهد/ برای ساخت خانه بوکس 100 میلیارد نیاز است
کد خبر: 531033
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۱:۵۶:۲۷

علیرضا استکی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس و انتخاب ثوری اظهار داشت: در مورد انتخابم بین دو فرد که خیلی برایم عزیز هستند، گیر کرده بودم و به همین منظور به حضرت اباعبدالله متوسل شدم و روز گذشته یک روزه به کربلا رفتم و برگشتم. برایم فرقی نمی‌کرد که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، چون هر دو نفر از اهالی بوکس هستند، اما حسین ثوری باید بداند که اگر می‌خواهد کار را در این 4 سال خوب جلو ببرد، قطعا شرایط را باید تغییر دهد. اینکه این باشد و آن نباشد، اشتباه است. همه خانواده بوکس باید کنار هم باشند. آرزویم این است که ثوری به خواسته خانواده بوکس و قو‌ل‌هایی که داد را عمل کند.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه حسینی گفته شفافیت زیادی در مجمع نبود، گفت: من اصلا این موضوع را تایید نمی‌کنم، چون شرایط مساوی هم نبود و بیشتر به نفع خود حسینی بود. در این یکی دو ماه هم در فضای مجازی و هم خواسته هایی که از مجمع، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشت و کارهایی که کردند، برابر نبود. به هرحال این یک رقابت است و یک نفر می برد و یک نفر می‌بازد.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد اینکه ثوری قرار بود خانه بوکس درست کند و بوکس بانوان را راه بیندازد و عملی نشد، گفت: بوکس بانوان دست ما نیست و دست مراجع تقلید و وزارتخانه است. فکر نمی‌کنم به این راحتی حل شود و دست کسی نیست. خانه بوکس نیز حداقل 100 میلیارد پول می‌خواهد، اما ابتدا باید به فکر تیم ملی و جیب بچه هاو مربیان باشیم و اگر پولی ماند، این کار را انجام دهیم

استکی در مورد اینکه وضعیت برای بازی های آسیایی چگونه خواهد بود، عنوان کرد: الان خواسته‌های ما زیاد است. ما یک تیم پزشکی می‌خواهیم که از هر لحاظ مانند فیزیوتراپ و تغذیه بالای سر تیم باشد. ما دیگر نمی‌توانیم با غذای رستورانی بچه ها را سیر کنیم و حتما باید یک دکتر تغذیه داشته باشیم. اینها چیزهایی است که باید باشد و اگر نباشد، موفق نمی‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم مانند قبل خود شما اسپانسر می‌آورید یا خیر، گفت: من عادت دارم که هر جا می‌روم مستقل کار می‌کنم و افرادی هم که می‌خواهند کمک کنند را می‌پذیریم. در گذشته هم خود ثوری اردوها و اعزام ها را انجام داده است و ما هم یکسری کارهای جانبی را انجام دادیم. صالحی از همه مهمتر است و بدون اینکه بخواهد دیده شود، بیش از 10 میلیارد کمک کرده است.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه دانیال شه بخش پاداشش را گرفت یا خیر، اظهار داشت: هنوز نگرفته، اما می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها